🔴 دلار قوی تر؛ فشار بر بازارهای جهانی 🔹️شاخص #دلار امریکا (DXY) طی 5 روز گذشته حدود 0.8% رشد کرده و همزمان بازده اوراق خزانه داری امریکا نیز افزایش یافته است. این اتفاق نشان می دهد بازارها احتمال تداوم سیاست های پولی سختگیرانه فدرال رزرو را بالاتر ارزیابی می کنند. 🔹️نتیجه این شرایط، خروج بخشی از سرمایه ها از دارایی های ریسکی و حرکت به سمت دلار و اوراق خزانه بوده است؛ موضوعی که فشار فروش را در بازار #سهام، #طلا، #نقره، #نفت و بسیاری از کامودیتی ها افزایش داده است. 🔹️فعلاً «دلار و اوراق قرضه امریکا» رقیب بازارهای سهام و کالاها شده اند. @nedaabbasi2040
-
علی
#سشرق بالای 500تومان امسال سود میسازه
-
کانال حاج علی
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
علی نخعی
سصفها عزیزان زنگ بزنید تکلیف افزایش سرمایه مشخص بشه یک سال طول کشید
-
مستر صاد
وامید جناب کاظمی عزیز خریدی که توی حراجی انجام میشه ، کارگزاری اون 100 تومن هم موقع خرید اعمال میکنه نیازی به واریزی دیگه نیست.
-
سلمان خان
وبملت 📌نمودار تکنو را ببین وبملت دقیقاً همین روند صعودی را خواهد داشت انقدرها از ترس اصلاح و نظراتمنفی با سود 30 تا نهایت درشتاش 70 درصدی خروج زدند ولی حدود 500 درصد صعود کرد
-
غالبر سقف سفارش هم تغیر کرد
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شپنا این شپنا از اون سهامی بود که فروردین 403سیگنال شد 605 یک پله..اما سیگنال اشتباه در اومد وریخت تا 300..اما اگه تصور میکنین با ضرر خارج شدم و سهمی که قصد داشتیم بلند مدت بخریم واسش حدضرر گذاشتیم اشتباهه..شپنا از 605 تا 300 ریخت و اونجا بارها گفتم این اخرین ریزش شپنا برای یک رشد بلند مدتی است..با 350 هزار سهم با میانگین تعدیل شده 250 در شپنا روی سه سبد بودم ویک رشد عجیب وبازدهی محشر داده وشکر خدا نه جنگ ونه صف فروش ها باعث نشد بفروشم حتی یک سهم..وبرعکس یادمه شپنا که تا 300 ریخت و دو روز بیشتر حوالی 300 نموند باعث شد شتران 180 هم دقیقا در همان روز بخریم..عجیب تصادفی بود که شتران 180 خریدیم وشتران از 179 برگشت زد تا الان..یک سود عالی داده…وبهتر اینکه ذوب وتبدیل به شتران کردیم که ذوب و39 فروختیم و چند روز قبل داخل فیلترها ذوب ودیدم همان حوالی 40 بود…بعضی مواقع اصلاح وریزش در سهام پدر و مادر دار نعمت وفرصته که خیلی ها نمیبینند..این خودش یک استراتژی است که بخاطر بسپارین..سهم خوب وبنیادی وقتی پی بر ای زیر 4 داره ومیریزه فقط فرصته…همین استراتژی باعث شد دو هفته قبل وصندوق و1453 از صف فروش بخریم..از 2000 تا 1400 ریخته بود ودر کف کانال صف فروشش کرده بودند..دقیقا مثل شپنا وشتران 403 الان قیمت سربسر شپنا بخاطر افزایش سرمایه برای من 177 است فقط با انگشت هاتون حساب کنین دو ساله چند برابر شده
-
h.s
وتجارت ✅هر سفارش وتجارت از400هزار شد3 میلیون، خیلی عالی مبارک
-
بورس وان
〰️ #ناما #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 242 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 128% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 175% 🔴 P/E ttm: 7.38 🟢 p/e forward: 3.4 ➕ عالی بوده و با رشد 140% نرخ ها یکی از بهترین گزارش گروه قطعات خودرو میتونه همین گزارش باشه 🗓 1405/04/04
-
خیلی از وساپا صحبت هست؟ چطوری دایی!