غناب رو 89 مبلغ 7 میلیون تومان در ضرر بودم ای کاش خارج میشدم الان مبلغ 100 میلیون تومان در ضرر هستم . غناب بی وفا
-
یزدان ابراهیمی
#فارس //
-
شساخت سال 99قیمت سهم 7500تومان بود حدود 198/5درصد افزایش سرمایه داده قیمت شده 2500 سهم رشدی نداشته قیمت حداقل به 7500 باید برسد
-
فاطمه
#شسپا
-
ورنا من نمیدونم چرا بعضی ها برای ورنا میگن مقاومت🤦🏻♂️ مقاومت نیست این نقطه وقتی همه سهم ها چندین مقاومت شکستن
-
حمید
خساپا اقای قهرمانی شما سود دهی سیمانی ها را با خودرو مقایسه میکنید؟؟ در ضمن خبهمن صورت حساب بهتری در خودرو ها دارد
-
سهام و سرمایه گذاری
✅ مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🔸 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🔸 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🔸 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🔸 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. @rohamtn
-
فاطمه
#شبریز
-
علی 258
خبنیان با کیا این سهم را خریده ایم خدا؟؟؟؟؟؟؟؟
-
فاطمه
#شتران
-
سهامدار واقعی
#شپلی میشه این نمودار که تارگت13600 تومان گذاشتین واضحتر و باقیمتهای و زمانش بزارید ممنون میشم