#شپلی میشه این نمودار که تارگت13600 تومان گذاشتین واضحتر و باقیمتهای و زمانش بزارید ممنون میشم
-
دکتر افشین گفتاری
کاما در حال حاضر از نمادهای وسپهر و غنوش خارج شدم و تک سهم کاما می باشم. موفق باشید
-
عدنان جعاوله
غزر دوستان گلم طبق تحلیل انس که چند هفته است اعلام میکنم به 3970 می رسد . رسید سقف طلا از دید گاه بنده برای پایان 1405 بیشتر از 24 تومن نیست . سهام خود را حفظ کنید . ما در کنار شما هستیم و در زمانی که خود دست به فروش بردیم مردانه اعلام میکنیم .
-
عیار ❗❗مهم دلاری در کار نیست نفت در برابر گندم و سویا (غذا)و دارو صمت وبانک مرکزی به هیچ شرکتی اجاره ثبت سفارش ارزی نمیده دارایی دلاری و طلایی خود را حفظ کنید❗❗
-
ابراهیم حقیقت
#شگستر اگه تجدید ارزیابی را کلید بزنه رشد خوبی میکنه.
-
علی
#سشرق بالای 500تومان امسال سود میسازه
-
کانال حاج علی
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
علی نخعی
سصفها عزیزان زنگ بزنید تکلیف افزایش سرمایه مشخص بشه یک سال طول کشید
-
مستر صاد
وامید جناب کاظمی عزیز خریدی که توی حراجی انجام میشه ، کارگزاری اون 100 تومن هم موقع خرید اعمال میکنه نیازی به واریزی دیگه نیست.
-
سلمان خان
وبملت 📌نمودار تکنو را ببین وبملت دقیقاً همین روند صعودی را خواهد داشت انقدرها از ترس اصلاح و نظراتمنفی با سود 30 تا نهایت درشتاش 70 درصدی خروج زدند ولی حدود 500 درصد صعود کرد
-
غالبر سقف سفارش هم تغیر کرد