خبنیان با کیا این سهم را خریده ایم خدا؟؟؟؟؟؟؟؟
-
سمگا حتما سمگا رو در پرتفوی تون داشته باشید سال سال سمگاست
-
علیرضا تیز بین
خکاوه به زودی 100 تومان خاطره خواهد شد. ولو بر میگرده. شاید ماک امریکایی. سهامداران خکاوه خوشبختهای بازار خواهند شد. 🌴خکاوه 🌴تو را فرا میخواند علی تیزبین ✌️
-
حکشتی سود سازی حکشتی در گزارش 9 ماهه 78 ریال هست و حکشنی در پیش بینی یکساله سال مالی باید بیش از 1100 ریال سود سازی میکرده و خیلی خیلی عقب افتاده ،،، سال گذشته بیش از 1000 ریال در 12 ماهه سود سازی کرده
-
علیرضا تیز بین
زقیام بعد از 1000 تومان بازی این سهم جالب تر خواهد شد. ☘️زقیام ☘️سهمی بنیادی و مطمعن برای بلند مدتی ها. زقیام قرص و محکم و بنیادی عالی علی تیزبین ✌️
-
علیرضا تیز بین
وتجارت میریم برای فتح 100 تومان. بعد از فتح 100 تومان 160 تومان رو فتح خواهد کرد. ✌️علی تیزبین.
-
روهان
خودرو شاخص حتی هزارمیلیارد هم بشه اعتباری نداره چون هنوز سهامدارای خودرو تو ضرر هستند
-
Sohilpor
#قچار ✍یک عده حقیقی و حقوقی دنبال خرید سنگین هستن مواظب باشید بهتون رکب نزنند و سهمتون از دستتون در نیارن تو گام اول 800 تومان تو مشتتون هست شک نکید
-
وهامون طبق اطلاعات یک میلیارد هشتصدمیلیون ازحق تقدم برای حراج گذاشته خواهد شد همه منتظر اعلام حراجی هستن سیاست شرکت هم مانند کلاس اولی ها فقط قیمت سهم پایین اورد تا بتونه از هردو برداشت کنه
-
شپنا تارگت بالایی ها ،،از سه شنبه دارن پله ای خالی میکنن مواظب
-
ورنا ورنا بهترین سهم هست بخاطر همین شدید کنترل میکنن به وقت اش کل بازار رو جا میگذاره این الماس بورس ایران