جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
منصف | rostam2025
۲۰:۵۱:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#وبملت بنیاد سهم که خوب باشه نیازی نیست هر روز صف خرید داشته باشه . واقع بین باشیم . خوشبختانه شرکت از لحاظ سود سازی و عملکرد وضعیت خوبه داره و یکی از بهترین های بورس هست. حتی اگر به فرض یکی دوتا منفی هم بخورد هیچ مشکلی نیست. اینده را هم کسی صددرصد نمی تواند پیش بینی کند. پس نگرانی ندارد و اماده می شویم که به پیشواز مجمع برویم 🩷🧡💜 وبملت 💜🧡🩷

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار