#پارس // فیبوناچی 38 ، نقطه حمایت مهم
-
روهان
خپارس اطلاع رسانی بشه هر سهامدار باید پونصد هزار بفروشه تا حجم مبنا رو پر کنیم صدمیلیون حجم مبنا چرا؟همه یک هستن بجز این
-
فسوژ اسفند هر تن کنستانتره را حدود 2140 دلار فروخته. با توجه به قیمت فعلی نقره و با فرض تولید 5000 تن و فروش هر تن 1700 دلار و نرخ دلار 230 هزارتومان در پایان سال و حاشیه سود خالص 70% حدود 600 تومان سود خواهد ساخت.
-
بورس
شپدیس کار کردن با شپدیس در شرایط حاضر مانند حرکت روی لبه تیغه. بالای 12910 پله ای می فروشم.پایین 10500 پله ای می خرم.
-
سعید پیرنیا
قچار همراه خرید این سهم اگر یک درخت گردو بکار هر کسی بعد پنج سال سودی که از فروش گردوها می بره بیشتر از تقسیم سود سالیانه قچار هست بماند که رشدش دیگه از رشد قد گردو هم کمتره
-
علیرضا
چنوپا سرو شانه معکوس زده اگر صف بشه اجازه خرید نمیده
-
سعید اب
دبالک اندکی صبر سحر نزدیک است
-
روهان
خپارس با این دامنه نوسان پارس خودرو باید پنج سال صف خرید باشه تا جبران عقب افتادگی ها از شاخص بشه…
-
علیرضا
چنوپا سر و شانه معکوس زده اگر صف خرید بشه به هیچ کس راه نمیده
-
وبملت روند بانک ملت در چند سال گذشته نشون میده که این نماد در سال دوبار رشد می کند.کلا بورس دو مرحله رشد در سال داره:رشد پاییزه از مهر تا اواخر اذر و رشد بهاره از اسفند تا تیر.وبملت هیچوقت رشدهای شارپ نداره.اما با دیسپلینه.الان هم به انتهای رشد بهاره نزدیک شده.معمولا بعد از مجمع سالیانه همیشه نزولی و این نزول در مرداد و شهریور شتاب بیشتری میگیره.
-
سید حسین اکبری
اروند شغدیر و اروند هر دو محصولات مشابه تولید می کنند اون یکی صف خرید، این یکی صف فروش. تو صفحه شپدیس یکی نوشته بود اسیب شدید دیده اروند و حالا حالا ها تولید ندارن برای همین خروج پول سنگین داره.