جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| d55
۱۹:۲۷:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

سصوفی بطور مثال دوشنبه از منفی سه اومد با مثبت سه بسته شد…خب اگر خرید زده بودید همون روز 4درصدتوسود بودید…این حرفها تجربیات من ازاین سهم هست سیگنال ورود یا خروج نیست…خودتون بهتره چک کنیدوتصمیم بگیرید

لیست اخبار