اهرم بورس به خاطر تورم داره رشد میکنه وگرنه هرکسی میدونه رشد اقتصادی ایران تعریفی نداره و طی این چند سال به شدت ضعیف شده در این رشد تورمی گزارش های ماهیانه به نسبت خوب میتونه رشد سهام اون شرکت رو نسبت به بقیه بهبود ببخشه تاثیر گزارشات در همین حده موجب رشد شارپ یا سقوط نمیشن در اقتصاد ایران مهمترین عامل همچنان تورم و رشد نقدینگی
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چند یک ششم پرتفو من بود و ضرری نداشتم ، تا اینجا سود هم داده ولی مشکل اینه که شما زمانی که سهم بانک فلان با پی بر ای فلان رو بررسی می کنی و میبینی که ده برابر شده ، واقعاً به این نتیجه میرسی که با این همه بررسی و کار رو چارت ، شانس هم مهمه
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید لطفا تا برج6 درهمین محدوده نگه دارید ک بنده هم بتوانم مقداری اضاف نمایم
-
Peiman
فکمند شش ماه با این سهم بودم با 30 درصد ضرر دادم رفت سهم هایی مثل فکمند سرطانند تو این شش ماه قیمت خودرو حداقل دو برابر شده این سرطان 50 درصد ریخته
-
به موقع (اخبار منطقه) | 𝙊𝙣 𝙩𝙞𝙢𝙚
🔴علی ابادی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس: یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای تامین دارو برداشته شده و مسیولین راجب سرنوشت 300 میلیون دلارش پاسخ دادند اما 700 میلیون دلار دیگه ش فعلا گم شده و معلوم نیست کجا رفته ✍️𝑴𝒐𝒎𝒆𝒙 @be_moghee
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
ZA⛳️H⛳️RA
#ونوین تحلیل نمودار ونوین وتیر ومرداد 403 بارها گذاشتم و در اوج فشار فروش 316 تا 320 سیگنال خرید دادم و در اون مقطع گفتم 320 بخرین با دید بلند مدت حداقل یکسال با 100 درصد انتظار بازدهی و2 ساله با انتظار حداقل 200 درصد..در اون مقطع اینقدر فشار فروش وروندش خسته کننده بود که تا 280 هم ریخت..الان تعدیل شده با افزایش سرمایه هاش و3مجمع قیمت سر بسر خودم که هنوز سهامدارم 74 تومن است وببینید دقیقا 2سال چند برابر سود داده.به قیمت 420 که برسه میشه 60 درصد اما من انتظار رشد تا 500تمان واز ونوین دارم و 800تومن تاپایان سال ..یک افزایش سرمایه هم در راه داره 30 درصد…403 که تیر خریدیم چند ماهی اذیت کرد ویهوووو بعد عبور از باکس ابی که مشخص کردم تا الان روندش صعودی بوده وهنوز صعودیه..(یادمه دقیقا تیر ماه وقبل مجمع بودیم وبهشون میگفتم تا یکسال بعد 2 مجمع سود نقدی میگیرین)..بازار سرمایه باید سهم خوب ودر اصلاح ها پله ای خرید کرد واسیر رشد یا ریزش بقیه بازار نبود..سهم خوب بخری هیچوقت جا نمیمونی..
-
تحلیل سهم
#شپلی و #شمواد فعلا سهامداری میکنیم.تارگت اول سطح مقاومت روانی 1000 برای #شپلی هست
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید خدا بهتون عمر درازی بده که عاقبت کارتان را ببینید
-
محمد دشتی
#شصفها شپنا قصد داره حق تقدم ها رو از چنگ تون در بیاره وگرنه شرکتی که ماهانه 2همت فروش داره و ارزش بازار کمتر از 3 همت داره کسی فروشنده نیست عجب نقشه شومی
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید که بتوانیم به قیمت ارزن 🐔 بخریم انرا