جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amirkkp
۲۰:۰۴:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اهرم بورس به خاطر تورم داره رشد میکنه وگرنه هرکسی میدونه رشد اقتصادی ایران تعریفی نداره و طی این چند سال به شدت ضعیف شده در این رشد تورمی گزارش های ماهیانه به نسبت خوب میتونه رشد سهام اون شرکت رو نسبت به بقیه بهبود ببخشه تاثیر گزارشات در همین حده موجب رشد شارپ یا سقوط نمیشن در اقتصاد ایران مهمترین عامل همچنان تورم و رشد نقدینگی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار