بیشترین ورود پول ؛ پتروشیمی ؛ 992B #تاپیکو #پارسان #شپدیس #فارس صندوق های اهرمی ؛ 824B #نارنج_اهرم #توان #موج #شتاب بانکها ؛ 620B #وبملت #وپاسار #ونوین #وتجارت پالایشگاهی ؛ 400B #شبندر #شپنا #شبریز #شبهرن #شتران 🗓1405/04/04 @departeman_ir
-
دی اگر سود ناشی از فروش وبوعلی را هم اکنون به این نماد اضافه کنید به هر سهم حدود 16تومن سود میرسه وp/e دی حدود 1.8 میشه یعنی ارزشمندتر از وبملت دی جامانده ترین نماد گروه بانک
-
یزدان ابراهیمی
#خودرو // عبور از مقاومت 27 فیبوناچی
-
باشگاه بورس
#دبالک #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 207 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 34% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 97% 🔴 P/E ttm:6.75 🟢 p/e forward: 4.34 🗓 1405/04/04
-
بورس وان
#دبالک #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 207 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 34% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 97% 🔴 P/E ttm:6.75 🟢 p/e forward: 4.34 🗓 1405/04/04
-
گلدا بهرحال مطالعه روندشناسی باعث میشه نقره رو در 80 دلار وارد نشیم و فملی رو در کف رالی نفروشیم و دردناک تر اینکه از رشد 90 درصدی اهرمی ها جا بمانیم تنها عاملی که باعث این رفتار برعکس و خلاف جهت مارکت میشه عدم مطالعه و تحریر محوری است
-
محمد حسین
تاپیکو تا دوشنبه خرید نزنید
-
وبملت عواملی که باعث میشه صنعت بانکداری رشد چشمگیری داشته باشه و موجب رشد اقتصادی و پویایی چرخه تولید و رشد GDP شود ، 1.کاهش نرخ بهره بین بانکی و کاهش نرخ بهره تسهیلات پرداختی 2. کاهش پرداخت تسهیلات تکلیفی 3. شفافیت دارایی ها و بدهی ها به روز کردن ارزش واقعی انها 4. جذب سرمایه های سرگردان داخلی و خارجی 5. کنترل تورم 6. عمق بخشیدن به بازار بدهی با تاسیس ابزارهای به روز بانکداری
-
بهرام دارابی
سشرق یک دو سال جمع کنید ..میشید باز نشسته واقعی
-
فرجام 538
#میدکو : ادامه تحلیل تکنیکال میدکو : همچنانکه مشاهده میکنید ، قیمت سهم در یک کانال صعودی (ابی رنگ ) ، بین سقف و کف کانال در حال نوسان است… اگر قیمت سهم در روز کاری اینده صعودی باشد ، به تقاطع سقف کانال و سطح مقاومتی استاتیک شماره 3 برخورد میکند که قدرت بالایی دارد . با توجه به اینکه این سهم وضعیت بنیادی خوبی ندارد (کاهش 69 درصدی سود سازی سال 1404 نسبت به سال 1403 ) ، توصیه میکنم که روز شنبه در بهترین قیمت ، از سهم خارج شوید و به همین مقدار سود بسنده کنید… با توجه به رشد خوبی که قیمت سهم داشته و اینکه بسیار سهم گرانی است ( به نسبت P/E سهم توجه کنید ) ، عبور از سطوح مقاومتی شماره 3 و 4 اسان نخواهد بود .
-
یزدان ابراهیمی
#تاپیکو //