#دبالک #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 207 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 34% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 97% 🔴 P/E ttm:6.75 🟢 p/e forward: 4.34 🗓 1405/04/04
-
شپنا دوستان ضشنا 4027 کی داره؟ شنبه بگیرم؟
-
مرکز تحلیل بنیادی
✅ 15 سهم پر طرفدار 🛑 این 15 سهم بیشترین وزن صندوق های سهامی را در بر میگرند : #فملی #شپنا #شبندر #وبملت #ونوین #شتران #شستا #خودرو #وتجارت #پارسان #شپدیس #سفارس #فزر #خساپا #وغدیر 🖋 سایت etfbaz @tahlil_center 💠
-
alireza
#شپلی
-
دکتر افشین گفتاری
کاما در حال حاضر از نمادهای وسپهر و غنوش خارج شدم و تک سهم کاما می باشم. موفق باشید
-
عدنان جعاوله
غزر دوستان گلم طبق تحلیل انس که چند هفته است اعلام میکنم به 3970 می رسد . رسید سقف طلا از دید گاه بنده برای پایان 1405 بیشتر از 24 تومن نیست . سهام خود را حفظ کنید . ما در کنار شما هستیم و در زمانی که خود دست به فروش بردیم مردانه اعلام میکنیم .
-
عیار ❗❗مهم دلاری در کار نیست نفت در برابر گندم و سویا (غذا)و دارو صمت وبانک مرکزی به هیچ شرکتی اجاره ثبت سفارش ارزی نمیده دارایی دلاری و طلایی خود را حفظ کنید❗❗
-
ابراهیم حقیقت
#شگستر اگه تجدید ارزیابی را کلید بزنه رشد خوبی میکنه.
-
علی
#سشرق بالای 500تومان امسال سود میسازه
-
کانال حاج علی
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
علی نخعی
سصفها عزیزان زنگ بزنید تکلیف افزایش سرمایه مشخص بشه یک سال طول کشید