جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی زندی شفق | mehdi-60
۱۸:۵۵:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

خودرو با توجه به معاملات 3 شنبه به احتمال زیاد بازار مثبتی داریم. دلیلشم پر کردن پایانی تو مثبت بالا ،توسط خرید و فروش حقوقی و خالی نکردن سهم توسط حقوقی بود. انشالله که روند صعودی شروع بشه و سهامدار خرد ضرر دیده از زیان خارج بشه. به امید روزهای خوب برای بورس

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار