مالک اتیه با حباب منفی 8 درصد داره معامله میشه
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#فراور هفتگی و روزانه همراه با واگرایی مثبت رو حمایت استاتیک
-
یزدان ابراهیمی
#شستا //
-
مجتبی
شبندر باسلام، جسارت نباشه خدمت شما عزیزان، ایا با این تورم موجود ارزش سهام بنظر مسولان از رشد بسیار خوبی بهره مند شده ؟ اگر شبندر هر سهمی به 20 هزارتومان باشد یعنی سهامدار میتونه از هزینه های زندگی بر بیاد ، بنده 5 کلاس سواد دارم اهل تحلیل و تفسیر نیستم اما با این شرایط که یه خودرو نیسان شده 2میلیارد باید سهام هم 300 درصد رشد کنه،
-
صدیقه بابادی عکاشه
📉📈از شنبه لات معاملاتی سهام در بورس تغییر می کند 📌این تغییر از یک سو باعث یکپارچگی بیشتر حجم سفارش ها در بازه های مختلف قیمتی شده، اما محدودیت 300 میلیون تومانی همچنان یکی از چالش های مهم بازار است که نیاز به بازنگری دارد. 📌 مهم ترین تغییرات: 🟢 زیر 100 تومان (خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و…) لات از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🟢 100 تا 300 تومان (شستا، وبملت و…) لات از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش می یابد. 🟢 300 تا 500 تومان لات از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش می یابد. 🟢 500 تا 1000 تومان (حکشتی و…) لات از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش می یابد. 🟢 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🟢 3000 تا 10 هزار تومان (شبریز و…) لات از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش می یابد. 🟢 10 هزار تا 30 هزار تومان (ساروم و…) لات از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش می یابد. 📊 هدف این تغییرات، متعادل تر شدن حجم سفارش ها در سهام با قیمت های مختلف است. @SedighehBabadi
-
بورس وان
#غگیلا #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 434 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 16% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 221% 🔴 P/E ttm:19 🟢 p/e forward: 12.5 🗓 1405/04/04
-
یزدان ابراهیمی
#شتران //
-
شفارس دوستان گزارش فروش خرداد ماه نیامده کسی اطلاعی نداره؟
-
یزدان ابراهیمی
#شپنا //
-
فرجام 538
#میدکو : این سهم در تاریخ 9 تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه دارد و سود تقسیمی را در تاریخ 15 مهر 1405 پرداخت میکند که خیلی دور است… شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه به شرطی توجیه دارد که اولاً ( که خیلی مهم است ) ، دلایل محکمی وجود داشته باشد که قیمت سهم بعد از مجمع ، به رشد خود ادامه دهد و گپ حاصل از افت قیمت سهم در حداقل زمان پر شود و با توجه به اینکه سطوح مقاومتی بسیار قویی در انتظار قیمت سهم است ، این احتمال کم است… و ثانیاً سود تقسیمی زود پرداخت شود تا سرمایه ( همان سود تقسیمی ) خیلی راکد نماند .
-
فاطمه
#شپدیس