#میدکو : من این سهم را ندارم…یکی از سهامداران میدکو درخواست تحلیل تکنیکال کردند که تقدیم میشود . نخست یک نگاه دورایستا به نمودار این سهم میکنیم . همچنانکه مشاهده میکنید ، قیمت سهم تا رسیدن به سقف تاریخی با 4 سطح مقاومتیِ استاتیک روبروست که از سطح شماره 1 عبور کرده و در حال عبور از سطح شماره 2 است که با کندلی (نزولی ) که روز سه شنبه گذشته زده ، عبور از این سطح زیر سوال است . سطح شماره 4 ، بسیار قدرتمند است و عبور قیمت از این سطح بدون چالش نخواهد بود… در پست بالا نگاهی دقیق تر به وضعیت قیمت سهم میکنیم .
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //
-
اهرم قطعا تو شرایط صعود سود بانکی با ارزش رشد سهام برابر نیست هر عقل سلیمی میدونه پول تو بانک بیهوده اس
-
یزدان ابراهیمی
#وامید //
-
یزدان ابراهیمی
#میدکو //
-
علی کاظمی
ثشاهد اگر شما با روش های غیبی و شعبده بازی تو این سهم سود می کنید به بقیه هم یاد بدید
-
فاطمه
#شاوان
-
علی کاظمی
ثشاهد دیگه همه دارن می بینند ارزش پولشون تو این سهم به چه فلاکتی افتاده
-
بای
شسپا احتمالا شسپا در عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت کنه
-
خساپا #خساپا یه رشد قابل توجهی نسبت به سایر خودرویی ها داره خساپا رو امسال بالای 400 تومن خواهید دید.
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چقدر بررسی میکنم ، نسبت به بانکی ها که هیچ ، چارتش خیلی عقبه ، نسبت به شاخص کل هم جا مونده ، حداقل قیمت الان باید 280 می بود ، هرچند اگر با شاخص کل حرکت می کرد باید 500 می بود ، در صورت اصلاح شاخص کل ، اصلاح چندانی نخواهد داشت ، همین که شاخص برگرده این باید تبدیل به سرخطی بشه ، هر سهم کوچکی هم که بررسی می کنی موج هاش الان تکمیله ، به غیر این وپارس اهداف ، 280 یک اصلاح ریز ، 500