ورود منفی 3 وبملت روز کاری اخر
-
دپارتمان بورس
خریدهای کانال خصوصی #صف_به_صف در هفته ای که گذشت ؛ #وبملت ؛ خرید از #صف_فروش 3 شنبه 4 شنبه به #صف_خرید نشست مستند👇 https://t.me/departeman_ir/38850
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت دوستان عزیز، این روزها بیشترین سوالی که درباره وبملت پرسیده می شود این است که «بمانیم یا خارج شویم؟» و «هفته اینده سهم مثبت می شود یا منفی؟» واقعیت این است که هیچ تحلیلگر حرفه ای نمی تواند با قطعیت جهت بازار در یک هفته یا حتی یک ماه اینده را پیش بینی کند. بازار در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر جو روانی، نقدینگی و اخبار حرکت می کند؛ اما در بلندمدت به سوداوری و ارزش واقعی شرکت ها برمی گردد. انچه امروز در مورد وبملت می بینم این است که نگرانی سهامداران بیشتر از رفتار قیمت است تا وضعیت بنیادی شرکت. در حالی که صورت های مالی بانک هنوز از سوداوری مناسب، ارزش گذاری پایین و جایگاه قدرتمند ان در صنعت بانکداری حکایت دارد. ممکن است سهم در کوتاه مدت همچنان نوسان داشته باشد، ممکن است حتی روزهای منفی هم داشته باشد، اما تا این لحظه نشانه ای نمی بینم که کاهش قیمت های احتمالی را به ضعف بنیادی بانک نسبت دهد. تفاوت مهمی وجود دارد بین «سهمی که قیمتش افت کرده» و «شرکتی که بنیادش ضعیف شده است». به اعتقاد من، بزرگ ترین اشتباه در بازار این است که دارایی ارزنده را صرفاً به دلیل ناامیدی یا خستگی از انتظار واگذار کنیم. بسیاری از سهامداران در تاریخ بورس، درست در نقطه ای فروخته اند که فقط از رشد جا مانده بودند، نه از ارزش. بنابراین اگر کسی قصد تصمیم گیری دارد، بهتر است به جای نگاه کردن به تابلو یک یا دو هفته اینده، از خودش بپرسد: ایا چیزی در سوداوری، ترازنامه و ارزش ذاتی وبملت خراب شده است؟ اگر پاسخ منفی است، پس بخش مهمی از نگرانی ها بیشتر به احساسات بازار مربوط می شود تا واقعیت های مالی بانک. این صرفاً دیدگاه شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش؛ اما شخصاً معتقدم ارزش یک دارایی را صورت های مالی مشخص می کنند، نه هیجان چند روزه بازار.
-
وپاسار بنظر من روز یکشنبه که بازار بالای 90درصد منفی وصف فروش بود و وپاسار از منفی باقدرت و حمایت حقوقی به مدار مثبت و صف خرید رسید بی دلیل نیست ، اگر قرار بر اصلاح بود ،حقوقی همون روز حمایت نمی کرد من نمیگم که سهم یه کله بالا خواهد رفت اصلاح و حجم خوردن به نفع سهم هست مقاومت های پیشرو 1200 1500 1700
-
روح اله افشار
فزر برای من هولدر وقتی نمادهای داخل سبدم میرن تو فاز انباشت و اصلاح زمانی، جشن و بهترین روزهام هست ، چون بهترین فرصته که با ارامش و سر حوصله ، تو ارایش و چیدمان سبدم ، بازنگری بکنم🌹 هیجان و صف نشینی ، اصلا با روحیات من پیرمرد سازگار نیست😄🤚 از قبل برای شش ماه دیگه ، برنامه می ریزم و طبق برنامه میرم جلو 👊🤚 مثلا اسفند ماه در نظر دارم انشالا با سود نقدی فزر و سیو از سپرده نقره ، تو محدوده 1300 تا 1100 دلار ، اتر به دید نگهداری 2 سال بعد ، تا سقف 5 الی 10 درصد سبدم ، بخرم ❤️🧿🤚
-
حسین مشایخی
زکشت سلام بنظرم سود زکشت امسال 500 تا 540 تومان براورد میشه
-
محمد عقیدت - طلا
❓صندوق درامد ثابت برای کیا خوبه؟ برای کسایی که دنبال ارامش بیشتری هستن. برای افرادی که نمیخوان هر روز نگران نوسانات بازار باشن. و برای سرمایه ای که فعلاً قصد ریسک کردن روش رو نداری. @aghidat_support
-
دپارتمان بورس
گروه / نماد فعال گروه پس از بازگشایی بازار #شپنا_#شبندر_پالایشگاهی #برترین_صفوف_خرید_بازار خرید از منفی ها در طول مسیر 🔰 https://t.me/departeman_ir/38601 https://t.me/departeman_ir/38856 https://t.me/departeman_ir/37954
-
شگستر سهام شرکت داره خوب معامله میشه این مهم نتیجه دو پیش بینی خواهد بود نوسان گیری و فروش مجدد در بالای مقاومت بعنوان شکست مقاومت به سهامدار جدید یا اینکه منتظر افشا باید بود
-
فیروزا فیروزا بهترین صندوق
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#فنوال #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ نورد الومینیوم (فنوال) موفق به فروش 900.56 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 158.81 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. 💵فروش صادراتی 20.5 میلیارد تومان ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1897.21 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل151.09 درصد افزایش یافت. 💵 صادرات کل سال 1405به رقم 20.5 میلیارد تومان رسید. 🔸تعداد سهام 11.45میلیارد 🔸پی / ای 8.71 🔸 پی / ای گروه10.14 🔸ارزش بازار 10,829 میلیارد تومان ddn محرک مسیر… @Marketanalyzer1989