اپرداز گزارش و تفسیر و تحلیل سهم مثل فوتباله بعد از تایم بازی یا بازار نتیجه بازی و اتفاقات ان و در مارکت حجم و کندل سبز و قرمز رو که همه دیدن سسسسسه سال! از 600 تا 285 گزارش روند روزانه سهم یا بازار و فقط ضرر دادن و هیچ بهره و فایده از سهم نداشتن در سوابق رهاورد. 1 تحلیل سهم کردن 2 در محدوده قیمت اعلامی خریدن 3. اگه تحلیلت فیلد شد هم که سریع باکمترین ضرر ممکن خروج 4 تحلیلت اوکی بود در گین مشخص فروش و سود ولسلام سه سال تو سهم بودن و گزارش روزانه روند دادن یا کندل ها رو تسفیر کردن دلیل سهامداری یا داشتن علم یا حتی هوش و استعداد نیس گیرافتادنه بالا 50 درصد منفی ایشالا تا سه سال دیگه جبران شه مفید و سودمند باشیددر پرتفو بعد برای دیگران سلامت باشید
-
چکاپا دوست عزیزمون حق داره مدیران قبلی رو من خودم رضایت نداشتم ازشون ولی خوب مدیران جدید اومدن و خیلی سهامداران راضی هستند ازشون و اونایی که مجمع بودن راضی بودن از نحوه برخورد و غیره…
-
شپلی فروش اردیبهشت شمواد بیشتر بود یا شپلی کسی میدونه
-
فرزاد
#شاخص_بورس 🔴 دلار قوی تر؛ فشار بر بازارهای جهانی 🔹️شاخص دلار امریکا (DXY) طی 5 روز گذشته حدود 0.8% رشد کرده و همزمان بازده اوراق خزانه داری امریکا نیز افزایش یافته است. این اتفاق نشان می دهد بازارها احتمال تداوم سیاست های پولی سختگیرانه فدرال رزرو را بالاتر ارزیابی می کنند. 🔹️نتیجه این شرایط، خروج بخشی از سرمایه ها از دارایی های ریسکی و حرکت به سمت دلار و اوراق خزانه بوده است؛ موضوعی که فشار فروش را در بازار #سهام، طلا، نقره، نفت و بسیاری از کامودیتی ها افزایش داده است. 🔹️فعلاً «دلار و اوراق قرضه امریکا» رقیب بازارهای سهام و کالاها شده اند. nedaabbasi2040
-
شپلی دوستان فروشنده اردیبهشت شمواد بیشتر بود یا شپلی ؟
-
باشگاه بورس
#چخزر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 263 میلیارد تومان 🔽 افت فروش نسبت به ماه قبل 4% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 192% 🔴 P/E ttm: 7.45 🟢 p/e forward: 3.67 🗓 1405/04/04
-
بورس وان
#چخزر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 263 میلیارد تومان 🔽 افت فروش نسبت به ماه قبل 4% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 192% 🔴 P/E ttm: 7.45 🟢 p/e forward: 3.67 🗓 1405/04/04
-
غالبر فقط ضرر غالبر داره میرسه ته چاه
-
غالبر غالبر جز ضرر هیچی نداره برای سهامداران ورود کنی رفتی تو ضرر
-
مسافر زمان
گلدا کاربری که مبتدی هستی یه پله سینرزی یه پله فباهنر میتونی تو پودتفو داشته باشی فعلا مدیریت سرمایه لحاظ شود
-
پیمان پیمان
اهرم قیمت مس کشید بالا برای فملی و اهرم با اهمیته