جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۸:۴۷:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فزر سفندماه که من با سود نقدی فزر ، رفتم فملی 1300 تومنی اضافه کردم ، خودمم باورم نمی شد در عرض 3 4 ماه ، 75 درصد ازش سود بگیرم ازش🧿🤚 بله ، بعضی وقتا ، خیلی زود دیر میشه🚨🏃‍♂️ من ، از الان تا شهریور رو زمان مناسب خرید پله ای و اضافه کردن فزر ، فملی و سپرده نقره می دونم ، نه زمان خروج🚨🤚 لطفا ، شما طبق تحلیل خودتون معامله بفرمایید🤚

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار