جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| d55
۱۹:۲۲:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

سصوفی دوستانی که تازه میخوان وارد این سهم بشن..فعلا استراتژی پله ای عمل نمیکنه..باید روندروببینن و سریع سوار موج بشن…استراتژی پله ای مال زمستان و پاییز این نماد هست

لیست اخبار