✅ نتیجه عرضه اولیه سهام «کیمازی» در فرابورس بازار سرمایه ایران در اخرین روزهای پاییز شاهد عرضه اولیه 12 درصد از سهام شرکت کیمیا کالای رازی در نماد «کیمازی» به روش ترکیبی بود تا نماینده جدیدی از گروه مواد و محصولات دارویی در بازار نوافرین فرابورس معاملات سهام خود را از امروز اغاز کند. 🔗 ادامه مطلب… @bourse24ir https://static.bourse24.ir/images/news/1200/63711HMEq-1765977355.jpg https://www.bourse24.ir/news/340668
-
ادم dd
تپسی 4 ماهه بسته اس او زمانی که بورس رشد عالی داشت حالا دیدن منفی شده می خوان باز کن نکنه سهام دار خرد سود کنه…
-
RezaShah3
#ددانا امیدوارم شرکت داروسازی دانا طبق قول داده شده در کدال، سود مجمع سالیانه رو فردا پنجم تیرماه به حساب سهامداران واریز کنه
-
حمید نیل
وکغدیر ظاهرا اوضاع وکغدیر زیاد جالب نیست. از کگهر دارند میندازند ش بیرون. روزی که من وارد این سهم شدن 20 درصد کگهر داشت و الان 13 درصد. پول حق تقدم ها را نمیده و کم کم ازش اخراج میشه
-
Khatereh Roshan
فسوژ تقسیم حداکثری سودرا درمجمع درخواست کنید
-
پیشگو بورس دلار طلا
#جم. من احتمال (99درصد) میدم فعلا درگیر اصلاح زمانی بشه . تا وقتی بالای 5000 نیاد رنجه. ✅#کف سهم : 3400 الی 3100 هست 🔴#مقاومت مهم 4500 - 5000 تومن. در مرحله اول اینجا رسید باید سیو کنین @pishgoo404
-
amin Silavi
خساپا حداقل قیمتی که باید بشه و شروع به رشد کنه بین1500تا2000تونن هست
-
Satrap537
حافرین خدا خیرتان بدهد واقعا لطف میکنید
-
mohsen mohsen
غانیزان سلام دوستان سود مجمع به حق تقدم ها تعلق میگیره؟
-
رضا ستاری
بپویا دوستان خودتونو معطل شرکتهای درپیتی دانش بنیان قدر قدرت قوی شوکت…اینچنینی نکنید چون سهامدار عمده خودشون هستن و به سهامدار هیچ سودی نمیرسونن خودم دوماه تو سبزی بازار سهامدار این شرکت بودم فقط درجا زدن و مسخره بازی حقوقیش شجم هم اینطوره الومینا هم اینطوره برید بررسی کنید میبینید
-
غالبر سلام دوستان من چند سالی هست که سهامدار غالبر هستم بالا و پایین های زیادی رو باهاش دیدم روزهایی رو یادمه که 95 درصد بازار منفی بود ولی و در صف فروش سنگین ولی غالبر مثبت و فقط پایانی پُر میکرد… ولی این سری خودم از 4000 خرید کردم و تا الان هم فقط میانگین کم کردم ولی هنوز 20 درصد ضررم، واقعا متعجبم از تصمیم حقوقی برای این سهم