#فسوژ سلام یکی تو رهاورد چند بار نوشته فسوژ یه زمین خالی با دفتری اجاره ای بدون تولید وصادرات!!! کسی روانکاوی بلده علت اینجوری تخریب سهم رو کشف کنه ؟حداقل از نقطه ضعف های سهم چیزی پیدا کن ما هم استفاده کنیم .شاد باشید ودر امنیت
-
سیدکو سهم خوبیه
-
مهدی زندی شفق
خودرو با توجه به معاملات 3 شنبه به احتمال زیاد بازار مثبتی داریم. دلیلشم پر کردن پایانی تو مثبت بالا ،توسط خرید و فروش حقوقی و خالی نکردن سهم توسط حقوقی بود. انشالله که روند صعودی شروع بشه و سهامدار خرد ضرر دیده از زیان خارج بشه. به امید روزهای خوب برای بورس
-
MAGICAL ( درآمد دلاری )
✅ ALGO ( Futures ) 🟢🟢🟢 ( Long ) 🔘 ISOLATED نوع پوزیشن 🔠 Entry (نقطه ورود): 0.0815 💵 Margin ( مقدار سرمایه ) :5%سرمایه ➕ Leverage ( اهرم ) : 5X ✅ Tp ( اهداف ): 0.0846 0.0877 0.0908 ❌ Sl : 0.0784 تثبیت زیر ⚠️ نکات : 1- حتما حتما به مقدار سرمایه پیشنهادی دقت کنید ( اهرم و مقدار سرمایه با فرمول خاص محاسبه شده اند ) 2- هر زمان پوزیشن به هدف اول رسید حتما نصف پوزیشن رو در سود ببندین و یا اینکه حدضرر رو یه نقطه ورود انتقال بدین اعداد بر اساس صرافی Lbank ارایه شده است لینک ثبت نام در Lbank بدون نیاز به VPN : https://app.lbankfa.com/signup?icode=Magical
-
Gader
شپنا شپنا فکر کنم اخر سال 2000 تومان را ببینه
-
بدره پرداز
#شپارس #غچین #غشاذر #فصبا #ساینا
-
خگستر باید 500 رد بکنه
-
خبهمن منتظر گزارش سایر زیرمجموعه هاش هستیم
-
دپارتمان بورس
بیشترین و کمترین بازده ماهیانه نفتی ها ؛ #شراز 75%+ #شپنا 66%+ #شبندر 53%+ #شتران 32%+ #شبهرن 27%+ #ونفت 25%+ 🗓1405/04/04 @departeman_ir
-
تکیمیا این هفته کامل صعودی انشاالله
-
خساپا سهام خساپا تجارت صادرات خودرو و…تا 100تومن صف خرید وبملت چند روز اصلاح بده سهم دست به دست بشه سهام دیگه هم برسن 200تومن وووو حالا خساپا با درصد بالا وقیمت بالا شایدم