شپنا شپنا فکر کنم اخر سال 2000 تومان را ببینه
-
شپلی دوستان فروشنده اردیبهشت شمواد بیشتر بود یا شپلی ؟
-
بورس وان
#چخزر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 263 میلیارد تومان 🔽 افت فروش نسبت به ماه قبل 4% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 192% 🔴 P/E ttm: 7.45 🟢 p/e forward: 3.67 🗓 1405/04/04
-
باشگاه بورس
#چخزر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 263 میلیارد تومان 🔽 افت فروش نسبت به ماه قبل 4% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 192% 🔴 P/E ttm: 7.45 🟢 p/e forward: 3.67 🗓 1405/04/04
-
غالبر فقط ضرر غالبر داره میرسه ته چاه
-
غالبر غالبر جز ضرر هیچی نداره برای سهامداران ورود کنی رفتی تو ضرر
-
مسافر زمان
گلدا کاربری که مبتدی هستی یه پله سینرزی یه پله فباهنر میتونی تو پودتفو داشته باشی فعلا مدیریت سرمایه لحاظ شود
-
پیمان پیمان
اهرم قیمت مس کشید بالا برای فملی و اهرم با اهمیته
-
رضا ز
نوری تا صف فروش اروند باز نشه نوری منفی است
-
غناب رو 89 مبلغ 7 میلیون تومان در ضرر بودم ای کاش خارج میشدم الان مبلغ 100 میلیون تومان در ضرر هستم . غناب بی وفا
-
Sayad
وملی پس با این اوصاف باید فروخت