#وساپا وساپا امسال کولاک خواهد کرد بماند یادگار فقط خواهشاً با دیگر سهام مقایسه نفرمایید از قیمت 587 عرض کردم فروشنده نباشید رکب نخورید با منفی و مثبت سهم کاری نداشته باشید امسال سال وساپاست فقط و فقط صبر و خرید و سهامداری جوجه ها را اخر پاییز… موفق و موید باشید
-
شپنا شپنا 5000تومنی به زودی🚀🚀🚀
-
Yaghob TY
خودرو خودرو خساپا تایم این هفته عالیه کسانی که سه شنبه خریدند بجا بود هفته پرسود برای خودریهااااااا
-
شپنا نهایت 2تا مثبت بعد ریزش
-
Fundmaster-Hasheminejad
#اردستان #سیمان شرکت هنوز مجمع سال مالی 1404 را برگزار نکرده است. بر اساس اخرین گزارش که البته حسابرسی نشده است حاشیه سود 44% را داشته است. انتظار فروش 2572 میلیاردی و سودسازی 1342 میلیاردی را تا انتهای سال پیش بینی می کنیم. بنابراین: p/e F = 5 p/s F = 2.6 p/D f= 5.4 @fundmasterr 4 تیر 05
-
ثاخت شنبه صف فروشه این بی خاصیت ثاخت نمیخریم
-
Khatereh Roshan
فزر مجمع افزایش سرمایه شهریور
-
sajad.slm00
فزر یع عده از افراد تو منفی ها میفروشن تو مثبتا سهم گیرشون نمیاد میرن سمت خساپا و غزر بهترین کارو میکنن سود بشه بچسبه به پرتفوشون
-
چکاپا بله گل گفتی هیچ دندانپزشک مکانیک نمیشه وبالعکس وهمینونطور وهرسهمی هم مث چکاپا وخیلی ازنمادها در رده ی چکاپا هم سهمه فملی ودارایکم وپالایش ونوری و فارس وغیره ها نمیشه کسانیکه مث بنده سوادبورسی وعلم بورسی خیلی کمی دارن دچارهمچنین سهمایی میشن که دربلندمدت هم بهریه ایی ازنمادها بجایی نمیرسن
-
شپنا از شنبه تازه صعود اصلی شپنا شروع میشه گول جاماندگان رو نخورید🚀🚀🚀
-
وبملت خب نظرسنجی شنبه بفروشم👍 یا نفروشم👎