جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sajad.slm00 | sajad.slm00
۱۸:۲۳:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فزر یع عده از افراد تو منفی ها میفروشن تو مثبتا سهم گیرشون نمیاد میرن سمت خساپا و غزر بهترین کارو میکنن سود بشه بچسبه به پرتفوشون

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار