به به کف ساراب
-
Khatereh Roshan
فسوژ تقسیم حداکثری سودرا درمجمع درخواست کنید
-
پیشگو بورس دلار طلا
#جم. من احتمال (99درصد) میدم فعلا درگیر اصلاح زمانی بشه . تا وقتی بالای 5000 نیاد رنجه. ✅#کف سهم : 3400 الی 3100 هست 🔴#مقاومت مهم 4500 - 5000 تومن. در مرحله اول اینجا رسید باید سیو کنین @pishgoo404
-
amin Silavi
خساپا حداقل قیمتی که باید بشه و شروع به رشد کنه بین1500تا2000تونن هست
-
Satrap537
حافرین خدا خیرتان بدهد واقعا لطف میکنید
-
mohsen mohsen
غانیزان سلام دوستان سود مجمع به حق تقدم ها تعلق میگیره؟
-
رضا ستاری
بپویا دوستان خودتونو معطل شرکتهای درپیتی دانش بنیان قدر قدرت قوی شوکت…اینچنینی نکنید چون سهامدار عمده خودشون هستن و به سهامدار هیچ سودی نمیرسونن خودم دوماه تو سبزی بازار سهامدار این شرکت بودم فقط درجا زدن و مسخره بازی حقوقیش شجم هم اینطوره الومینا هم اینطوره برید بررسی کنید میبینید
-
غالبر سلام دوستان من چند سالی هست که سهامدار غالبر هستم بالا و پایین های زیادی رو باهاش دیدم روزهایی رو یادمه که 95 درصد بازار منفی بود ولی و در صف فروش سنگین ولی غالبر مثبت و فقط پایانی پُر میکرد… ولی این سری خودم از 4000 خرید کردم و تا الان هم فقط میانگین کم کردم ولی هنوز 20 درصد ضررم، واقعا متعجبم از تصمیم حقوقی برای این سهم
-
ابوالفضل حسین زاده
چکاپا چکاپا طلا 24 عیار
-
فیلترهای کاربردی و تکنیکالی
#پارس خورده به مقاومت و حالا حمایت فیبوی 50 و 61.8% رو داره
-
رویال بورس
🔰بیشترین ورود پول در هفته ای که گذشت ؛ #حکشتی #حتاید #شسپا #رمپنا #تاپیکو #سامان #زهلال #اریا 🗓1405/04/04 @Royalbourse_ir