#بازیگر_محورها 🎯 برخی از نمادهای بازیگرمحور، پس از رشدهای شارپ در سال های گذشته، اکنون فاصله قابل توجهی با سقف تاریخی خود دارند. 📉 فاصله تا سقف قیمتی: 🔻 #کساپا: 87%- 🔻 #دتولید: 84%- 🔻 #وگستر: 83%- 🔻 #ثشاهد: 82%- 🔻 #خکحرکه: 80%- 🔻 #وبرق: 78%- 🔻 #وگستر: 77%- 🔻 #زماهان: 76%- 🔻 #برکت: 75%- 🔻 #کدما: 74%- 🔻 #ثامان: 73%- 🔻 #دی: 72%- 🔻 #انرژی: 71%- 🔻 #وملی: 70%- 📌 این اعداد فقط یک افت ساده نیستند؛ یعنی برخی از این نمادها بین 70 تا 87 درصد از ارزش خود را از دست داده اند. کسی که مثلاً سهمی را با 80 درصد افت در سقف خریده باشد، برای رسیدن به نقطه سر به سر، دیگر به رشد 80 درصدی نیاز ندارد؛ بلکه باید سهم حدود 500 درصد رشد کند تا فقط به قیمت خریدش برسد. به همین دلیل، خرید در سقف های هیجانی می تواند سال ها سرمایه را درگیر کند. در بازار سرمایه، مدیریت ریسک و قیمت ورود گاهی حتی از انتخاب خود سهم هم مهم تر است.
-
ف ف
سصوفی سصوفی مثل همیشه مصمم و پیوسته صعود میکنه، اگاه باشید جز بهترین های سیمانه
-
آرتین
#فزر . انس بزودی یه بالای خوب میزنه. فزر کم نظیر.
-
Hadi
#وافر شاید به درتون بخوره هدف 5 تومنه اگر تحلیل درست باشه طولانی مدت
-
radin
#شپترو سلام بر دوستان صبور انشاا… مزد صبر را خواهیم گرفت
-
فملی تعطیلات زیاد هست
-
ف ف
درهاور درهاور ، همیشه غافلگیزانه صعود می کند.
-
ورنا دقیقا تا ده روز دیگه کدال میشه واگذاری دو روز قبل هم گفتم
-
کانال سهامداران ورنا
◀️ مدیرعامل سایپا در گفتگو با نبض بورس از اخرین وضعیت واگذاری سهام این شرکت خبر داد. ✅ به گفته شیخ زاده، پس از ازادسازی سهام وثیقه در بانک تجارت، فرایند واگذاری وارد مرحله نهایی خواهد شد. ✅ وی همچنین از احتمال اعلام قیمت های جدید محصولات سایپا طی روزهای اینده خبر داد و تاکید کرد: «سال 1405 برای سایپا بهتر از 1404 خواهد بود.» 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com
-
رضا کریمی
#دحاوی سلام دوستان یه سهامدار حقیقی جدید به سهامداران عمده شرکت اضاف شده!!😎❤️خوش اومدی سهامدار حقیقی بزرگ… امیدوارم قدم شما باعث خیر وبرکت برای همه ما سهامداران و خود شرکت باشه…من با امسال حدود پنج ساله سهامدار شرکتم…هر ماه پس اندازمو سهام این شرکتو خریدم…🌻❤️
-
وساپا افشا الف بعدداز مجمع هم کمتر از افشا واکذاری نیست!! بسیار امیدوارم، با درصد بالا، وساپا را پرتاب کنه بالای 1000 تومان!!! البته که افشا واگذاری هم جای خودش را داره و ارزشش را همه میدونن! سایپا مطمین وساپا