جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۱۷:۳۹:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وساپا افشا الف بعدداز مجمع هم کمتر از افشا واکذاری نیست!! بسیار امیدوارم، با درصد بالا، وساپا را پرتاب کنه بالای 1000 تومان!!! البته که افشا واگذاری هم جای خودش را داره و ارزشش را همه میدونن! سایپا مطمین وساپا

لیست اخبار