فباهنر قیمت جهانی مس چه کولاکی میکنه . شنبه سبز سبز.
-
ف ف
سصوفی سصوفی مثل همیشه مصمم و پیوسته صعود میکنه، اگاه باشید جز بهترین های سیمانه
-
آرتین
#فزر . انس بزودی یه بالای خوب میزنه. فزر کم نظیر.
-
Hadi
#وافر شاید به درتون بخوره هدف 5 تومنه اگر تحلیل درست باشه طولانی مدت
-
radin
#شپترو سلام بر دوستان صبور انشاا… مزد صبر را خواهیم گرفت
-
فملی تعطیلات زیاد هست
-
ف ف
درهاور درهاور ، همیشه غافلگیزانه صعود می کند.
-
ورنا دقیقا تا ده روز دیگه کدال میشه واگذاری دو روز قبل هم گفتم
-
کانال سهامداران ورنا
◀️ مدیرعامل سایپا در گفتگو با نبض بورس از اخرین وضعیت واگذاری سهام این شرکت خبر داد. ✅ به گفته شیخ زاده، پس از ازادسازی سهام وثیقه در بانک تجارت، فرایند واگذاری وارد مرحله نهایی خواهد شد. ✅ وی همچنین از احتمال اعلام قیمت های جدید محصولات سایپا طی روزهای اینده خبر داد و تاکید کرد: «سال 1405 برای سایپا بهتر از 1404 خواهد بود.» 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com
-
رضا کریمی
#دحاوی سلام دوستان یه سهامدار حقیقی جدید به سهامداران عمده شرکت اضاف شده!!😎❤️خوش اومدی سهامدار حقیقی بزرگ… امیدوارم قدم شما باعث خیر وبرکت برای همه ما سهامداران و خود شرکت باشه…من با امسال حدود پنج ساله سهامدار شرکتم…هر ماه پس اندازمو سهام این شرکتو خریدم…🌻❤️
-
وساپا افشا الف بعدداز مجمع هم کمتر از افشا واکذاری نیست!! بسیار امیدوارم، با درصد بالا، وساپا را پرتاب کنه بالای 1000 تومان!!! البته که افشا واگذاری هم جای خودش را داره و ارزشش را همه میدونن! سایپا مطمین وساپا