#هجرت | هم مسیر با گزارش های درخشان دارویی ㅤ 💊 هجرت در خردادماه نیز عملکرد بسیار خوبی ثبت کرده و با فروش حدود 6,210 میلیارد تومان، یکی از گزارش های قابل توجه گروه دارویی را ارایه داده است. فروش خرداد امسال حدود 3 برابر خرداد سال قبل بوده و نشان می دهد سطح درامد ماهانه شرکت نسبت به سال گذشته جهش معناداری داشته است. در مجموع نیز فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 176% رشد داشته؛ عملکردی که هجرت را در کنار دیگر شرکت های خوب گروه دارو قرار می دهد./ ㅤ ☑️ سرمایه گذاری ارزشی
-
اهرم بعضی دوستان البته از سر نا اگاهی میگن بازار رشد کنه دیگه ارزند8 نیست و رشدی دیگه نمیده.اتقاقا برعکسمثال عینیش همین یه سهم وبملت رو نگاه کن با وجود رشد ،پی بر ای دو داره.افزایش سرمایه زیاد داره ک دلیلش کم بودن تقسیم سود و بردن ب سود انباشه هست ک بعدا تبدیل ب افزایش سرمایه میشه و باعث پایین ماندن پی بر ای با وجود رشد اسمی سهم هست.سهام خوب اینجوری هم بگردید هست مخصوصا سهام بزرگتر و سهامی ک سود انباشه در صورت مالی ها دارند.کافیه بتونی صورت های مالی و ترازنامه ها رو اگه بلدی بخونی یا بپرسی از کار بلدش و پرتفو مناسب بچینی و با هر منفی نفروشی.با حرف منو دیگران الکی تصمیم ب فروش و یا خرید نکنید،اکه من بگم بفروش میفروشی؟متاسفانه اینجا بیشتر نظرات دلیلش خرید و فروش اون ادمه.اگه فروخته باشه و الان مث دیروز باید بالاتر باز بخره بهمین دلیل همش منفی بافی بدون منطق علمی داره و شاید حرفش باعث شه بازار بریزه و پایینتر بخره.خرید و فروش سه درصد کارمزد داره و با یه صف فروش هم هیچ فرقی نداره براش.در کل مدیونی داره نظری خلاف بگی ک شاید یه نفر ک علم بورسی نداره با حرفت خرید وفروش کنه و ضرر بده ک اونوقت خیر نمیبینی.بلانصب دوستان عزیز.پرسود باشید
-
رالی
#پورتفو_اهرم #خرداد_1405 #اهرم #صندوق_اهرم
-
متاسهم(iman raissie)
جالبه #پخش البرز مثبت 21 درصد باز شده با مارکت 12 همتی از اونور مالک اون #والبر صف فروش تو مارکت 9 همتی✌️ 👆 #پلاست که دبه ماست میزنه 2200 میلیارد مارکت گرفته اونوقت #پلاسک با تکنولوژی ساخت قطعات داخلی سایپا 600 میلیارد
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#STRK/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
هانتر
#شاخص_بورس خرید سهم های برقی مثل بترانس و بزاگرس توصیه می شود. دلیلش هم چشم انداز واقعی شدن نرخ ها و تسویه بدهی توسط دولت است. ولتاژ هم صندوق بخشی جدید و خوبی است که سبدی عالی از برقی های قدرتمتد مثل رمپنا و بزاگرس و… ساخته است.
-
علی
#شستا بنظرم. سود امسال بالای. 40. تا تک تومان است
-
نادر
#وتوسکا زیر خاکی 😜
-
شرکت کارگزاری بانک مسکن شعبه زنجان
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826 ✔️ لینک کانال در بله ✍ @Behinbourss | بِهین بورس https://ble.ir/Behinbourss
-
علی
#شتران سود مجمع. به امید. خدا. بالای. 135. تومان. است. و…
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شپلی پلی اکریل ایران کش دیتا ماهانه بازدهی 500 درصدی یک ساله