جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir1955
۱۷:۰۶:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اهرم بعضی دوستان البته از سر نا اگاهی میگن بازار رشد کنه دیگه ارزند8 نیست و رشدی دیگه نمیده.اتقاقا برعکسمثال عینیش همین یه سهم وبملت رو نگاه کن با وجود رشد ،پی بر ای دو داره.افزایش سرمایه زیاد داره ک دلیلش کم بودن تقسیم سود و بردن ب سود انباشه هست ک بعدا تبدیل ب افزایش سرمایه میشه و باعث پایین ماندن پی بر ای با وجود رشد اسمی سهم هست.سهام خوب اینجوری هم بگردید هست مخصوصا سهام بزرگتر و سهامی ک سود انباشه در صورت مالی ها دارند.کافیه بتونی صورت های مالی و ترازنامه ها رو اگه بلدی بخونی یا بپرسی از کار بلدش و پرتفو مناسب بچینی و با هر منفی نفروشی.با حرف منو دیگران الکی تصمیم ب فروش و یا خرید نکنید،اکه من بگم بفروش میفروشی؟متاسفانه اینجا بیشتر نظرات دلیلش خرید و فروش اون ادمه.اگه فروخته باشه و الان مث دیروز باید بالاتر باز بخره بهمین دلیل همش منفی بافی بدون منطق علمی داره و شاید حرفش باعث شه بازار بریزه و پایینتر بخره.خرید و فروش سه درصد کارمزد داره و با یه صف فروش هم هیچ فرقی نداره براش.در کل مدیونی داره نظری خلاف بگی ک شاید یه نفر ک علم بورسی نداره با حرفت خرید وفروش کنه و ضرر بده ک اونوقت خیر نمیبینی.بلانصب دوستان عزیز.پرسود باشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار