#وتوسکا زیر خاکی 😜
-
شپنا شپنا بهترین سهام بازار…الان در این فکریم شنبه صف 3 میلیاردی میبینیم یا 4 میلیاردی…
-
Iran_jan
#اروند ولی کماکان یک چیزی در اروند منو ناراحت کرده و اون هم گزارش ضعیف فصلی زمستان 1404هست اگر از دوستان کسی می تونه توضیح بده سپاسگزار خواهم بود
-
اتفاقیه خراسان شمالی
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. @etefaghyeh
-
خساپا ی حسی بهم میگه پرواز #خساپا خیلی نزدیکه حتی امسال میتونه 400 یا 500 تومن رو هم ببینه تو این 20 روز حجم های سنگینی جمع کردن خساپا لیدر خودروییها خواهد بود.
-
شپنا خرید در قله ممنوع
-
شپنا همین جو ها زمان سال 98بود تحریک برای خرید در قله
-
وبملت یه سوال امیدوارم دوستان راهنمایی کنند من ضملت رو توی اگاه سرچ میکنم نیست انگار همچین اسمی وجود نداره مشکل چیه؟
-
شپنا شپنا 5000تومنی به زودی🚀🚀🚀
-
Yaghob TY
خودرو خودرو خساپا تایم این هفته عالیه کسانی که سه شنبه خریدند بجا بود هفته پرسود برای خودریهااااااا
-
شپنا نهایت 2تا مثبت بعد ریزش