خودرو بزرگانی مثل فارس و شستا و خودرو عقب افتادن از بازار برای همین برای تعادل بازار هم که شده مجبورن اینا رو مدتی بالا ببرن و بزرگان دیگه به اصلاح بروند
-
روزی حلال
#فسوژ سلام یکی تو رهاورد چند بار نوشته فسوژ یه زمین خالی با دفتری اجاره ای بدون تولید وصادرات!!! کسی روانکاوی بلده علت اینجوری تخریب سهم رو کشف کنه ؟حداقل از نقطه ضعف های سهم چیزی پیدا کن ما هم استفاده کنیم .شاد باشید ودر امنیت
-
ف ف
ساروم افرین، بازدهی 3 ماه 66 درصد!!!! 23 روز مثبت فوق العاده است
-
تک سهم های مطمئن
📣 #عرضه_اولیه سهام کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در فرابورس ایران ⬇️ نماد: #رانیز 💵 قیمت ارزش گذاری:.11.537 ریال 📆 تاریخ عرضه: یکشنبه 7 تیر 1405 🔹 تعداد کل سهام قابل عرضه: 560.000.000 سهم(8 درصد از کل سهام شرکت) 1️⃣ مرحله اول 🕯️ تعداد سهام قابل عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج: 210.000.000 سهم ( 3 درصد از سهام شرکت) ↗️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله اول: 2.650.000سهم 2️⃣ مرحله دوم ‼️ حداقل سهام قابل عرضه به سایر سرمایه گذاران به روش قیمت ثابت: 350.000.000 سهم (5 درصد از کل سهام شرکت) ✔️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد: 700 سهم
-
وپاسار من قبل از مجمع می فروشم 500 هزار سهم دارم دوساله مگر چقدر می خوان سود نقدی بدن و همه پشیمان میشن 300 میلیون تومان سهام تجارت داشتم کلا 360 هزار تومان بعد یه سال سود تقسیم کردن عزیزان گول بالا رفتن رو نخورید
-
علي مهیاری
#بجهرم با 14 درصد مدیریت تغییر نمی کند پس اگر معامله واقعی باشد و انجام شود خریدار معتقد است ارزش ذاتی سهم بسیار بیشتر از 200 تومان است. یا دارایی ها و جریان سود شرکت را بسیار بالاتر از انچه بازار می بیند ارزش گذاری کرده است. یا انتظار رویداد مهمی در اینده شرکت دارد.
-
ف ف
سهرمز به سهرمز فرصت دید به دوران طلایی خود باز می گردد. صبور باشید.
-
ف ف
سصوفی سصوفی مثل همیشه مصمم و پیوسته صعود میکنه، اگاه باشید جز بهترین های سیمانه
-
آرتین
#فزر . انس بزودی یه بالای خوب میزنه. فزر کم نظیر.
-
Hadi
#وافر شاید به درتون بخوره هدف 5 تومنه اگر تحلیل درست باشه طولانی مدت
-
radin
#شپترو سلام بر دوستان صبور انشاا… مزد صبر را خواهیم گرفت