جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| gorg-baran
۱۷:۴۸:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وپاسار من قبل از مجمع می فروشم 500 هزار سهم دارم دوساله مگر چقدر می خوان سود نقدی بدن و همه پشیمان میشن 300 میلیون تومان سهام تجارت داشتم کلا 360 هزار تومان بعد یه سال سود تقسیم کردن عزیزان گول بالا رفتن رو نخورید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار