🔔 نهمین شماره بولتن تحلیلی اندیشکده فولاد و صنایع معدنی ایران منتشر شد 📚 شامل: 📝تحلیل هفته: انرژی؛ مزیت «از دست رفته» صنعت اهن و فولاد 📝تحلیل اقتصادی: پایان کاهش نرخ بهره؟ 📝تحلیل بازار: رکوردشکنی بازار گواهی سپرده شمش نقره 📝تحلیل اماری: جزییات افت 35 درصدی تولید فولاد ایران 📝 اطلاعیه های کدال شرکت های معدن و صنایع معدنی + تقویم مجامع 📝 تحلیل معاملات (عرضه های هفتگی زنجیره اهن و فولاد در بورس کالا) 📝 روند قیمتی (از کنسانتره، گندله، اهن اسفنجی، اسلب، شمش و میلگرد تا کاتد مس و شمش الومینیوم و روی) 📝 تازه ترین قیمت های جهانی و صادراتی محصولات زنجیره فولاد 📝 اخبار مهم داخلی و بین المللی کامودیتی ها (خروج ایران از فهرست 10 فولادساز بزرگ جهان تا ابهامات یک تغییر مدیریتی) 📝 رصد تحولات جهانی و منطقه ای 📝 شنیده های غیررسمی: از انتصابات جدید تا محدودیت های برقی در تیرماه و… ➕ خلاصه نکات مدیریتی 🌐 دبیرخانه اندیشکده فولاد و صنایع معدنی: https://steelt.ir 021- 66842100 09966363023 🔹کانال بله و تلگرام اندیشکده: https://ble.ir/steelthink https://t.me/steelthink
-
نیکان
#فخاس سلام به دوستانی که تا الان صبر کردید این سهم از فردا کولاک می کند این سهم اتشی بود زیر خاکستر دوستان شنبه اگر اول وقت دیدید سهم می خواهد با منفی باز کنند مهلت به ان ندهید تو هوا شکار کنید این سهم از بازار چهل پنجاه درصد عقب است خبری شنیدم که شنبه پول بزرگی قرار است وارد این سهم بشود اگر انشاالله فردا اول وقت وارد شد خوب دیگه معلوم است اگر بازیگر خواست اول صبح یواش یواش سهم جمع کند شما فروشنده نباشید نهایتا تا اخر وقت این سهم قفل صف خرید خواهد شد این را گفتم برای ان سهامدار مظلوم که تا امروز صبوری کرده است
-
سرمایهگذاری ارزشی “اسکینی”
#اردستان ㅤ 🏭 اردستان در خردادماه حدود 271 میلیارد تومان فروش ثبت کرده و عملکرد شرکت در مجموع سال مالی، روند مثبتی داشته است. مقدار تولید شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 6% رشد داشته؛ در حالی که نرخ های فروش تنها حدود 22% بالاتر از سال قبل قرار گرفته اند. ترکیب رشد تولید و بهبود نرخ باعث شده مبلغ فروش شرکت در مجموع حدود 35% بهتر از مدت مشابه سال قبل باشد. ㅤ ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi
-
Gann 9
#خودرو 🔄بروز رسانی این نماد بورسی هم از ناحیه حمایتی که اشاره شده بود به سمت بالا برگشت زد، پس از رسیدن به هدف اول واقع در 530 ریال☑️ مقداری ریزش و اصلاح انجام داد و در نهایت خودش را به هدف دوم واقع در 575 ریال رساند✅✅
-
Rouhiyo Rohiyo
اهرم شنبه اهرم از قیمت 46826حرکت میکنه به سمت بالا اخرای بازار شایدم بتونه صف خرید بشه .چیزی که هست بازار رشد خوبی کرده اما دیگه هر روز صف خرید نمیشه مثل قبل .روند کلی صعودی هست ولی با نوسان و اصلاح نه شارپی هر روز مثبت چهار مث قبل
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#ENA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SOL/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
حکشتی شنبه بخرم یا شبندر حمایت و مقاومت حکشتی چنده لطفا بگید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#XRP/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
اهرم ضستا شنبه چطوره؟؟؟؟؟؟?
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#WIF/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 0.1378 حد ضرر: 0.14274 تارگت 1: 0.13641 تارگت 2: 0.13582 تارگت 3: 0.13368 تارگت 4: 0.13074 اهرم: x21