جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نیکان | hadi08763
۱۷:۳۲:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#فخاس سلام به دوستانی که تا الان صبر کردید این سهم از فردا کولاک می کند این سهم اتشی بود زیر خاکستر دوستان شنبه اگر اول وقت دیدید سهم می خواهد با منفی باز کنند مهلت به ان ندهید تو هوا شکار کنید این سهم از بازار چهل پنجاه درصد عقب است خبری شنیدم که شنبه پول بزرگی قرار است وارد این سهم بشود اگر انشاالله فردا اول وقت وارد شد خوب دیگه معلوم است اگر بازیگر خواست اول صبح یواش یواش سهم جمع کند شما فروشنده نباشید نهایتا تا اخر وقت این سهم قفل صف خرید خواهد شد این را گفتم برای ان سهامدار مظلوم که تا امروز صبوری کرده است

لیست اخبار