#فخاس سلام به دوستانی که تا الان صبر کردید این سهم از فردا کولاک می کند این سهم اتشی بود زیر خاکستر دوستان شنبه اگر اول وقت دیدید سهم می خواهد با منفی باز کنند مهلت به ان ندهید تو هوا شکار کنید این سهم از بازار چهل پنجاه درصد عقب است خبری شنیدم که شنبه پول بزرگی قرار است وارد این سهم بشود اگر انشاالله فردا اول وقت وارد شد خوب دیگه معلوم است اگر بازیگر خواست اول صبح یواش یواش سهم جمع کند شما فروشنده نباشید نهایتا تا اخر وقت این سهم قفل صف خرید خواهد شد این را گفتم برای ان سهامدار مظلوم که تا امروز صبوری کرده است
-
وساپا را بررسی کنید ضرر نداره!!
-
والبر برای همین هست یه هفته قفل صف فروش بوده؟ مث فملی که یه روزصف فروش باشه 20روزهم فرصت خرید نمیده بحرحال خریداین سهم در150تومن ارزش دارد
-
Khatereh Roshan
فزر 4003 انس
-
وبملت 140 را هفته اینده رد خواهد کرد ..
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
SilFira
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
خودرو یکی دیگه از نشونه های مثبت اینکه صف فروش خوب جمع میشه حتی یادمه که یه بار صف فروشش تو مدت کوتاهی جمع شد و رنج مثبت کشیدنو صف خرید شد
-
وبملت دوستان ایا وبملت در این روهای پیش رو افشای الف خواهد داشت؟
-
ف ف
فزر بزودی ورق برمی گردد، صبور باشید، اماده افشای الف باشید.
-
چکاپا پتروشیمی ها اگه اسیب دیدن حقوقیشون خوب حمایت میکنن ازسهمشون وافشای الف وبا مثبت 50درصدبه بالا بازش میکنن نه که مث این سهمه سرطانی درکف قیمتش حقوقیش عرضه میکندواجازه ی رشد به سهم نمیدهدمن نزدیک 3میلیون سهم دارم اگه مجددا به 50تومن برسد 10میلیون دیگه اضاف میکنم انتقادمنوامسالم دلیل برفروش سهم نیست که بیاییم ازسهم انتقادکنیم ازعملکردخیلی ضعیف مدیریت وحقوقیش وعواملش عنوان میشه که سهامدارانش رو درکف قیمت وبعداز7سال ریزش قیمتش اذیت میکنن چی انتظاردارین بیاییم ازسهم گل وبلبل بگیم سهم زمانی حمایت میشه که رشدچشمگیری داشته باشه دراین سهمه درپیتی که مدام درجا زدن است هرکی دوس داره بیاداین سهمو بخره اگه سرمایش براش بی ارزش است ماهاکه موندیم بودونبوداین سهم برامون فرقی ندارد