اهرم شنبه اهرم از قیمت 46826حرکت میکنه به سمت بالا اخرای بازار شایدم بتونه صف خرید بشه .چیزی که هست بازار رشد خوبی کرده اما دیگه هر روز صف خرید نمیشه مثل قبل .روند کلی صعودی هست ولی با نوسان و اصلاح نه شارپی هر روز مثبت چهار مث قبل
-
اتفاقیه خراسان شمالی
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. @etefaghyeh
-
خساپا ی حسی بهم میگه پرواز #خساپا خیلی نزدیکه حتی امسال میتونه 400 یا 500 تومن رو هم ببینه تو این 20 روز حجم های سنگینی جمع کردن خساپا لیدر خودروییها خواهد بود.
-
شپنا خرید در قله ممنوع
-
شپنا همین جو ها زمان سال 98بود تحریک برای خرید در قله
-
وبملت یه سوال امیدوارم دوستان راهنمایی کنند من ضملت رو توی اگاه سرچ میکنم نیست انگار همچین اسمی وجود نداره مشکل چیه؟
-
شپنا شپنا 5000تومنی به زودی🚀🚀🚀
-
Yaghob TY
خودرو خودرو خساپا تایم این هفته عالیه کسانی که سه شنبه خریدند بجا بود هفته پرسود برای خودریهااااااا
-
شپنا نهایت 2تا مثبت بعد ریزش
-
Fundmaster-Hasheminejad
#اردستان #سیمان شرکت هنوز مجمع سال مالی 1404 را برگزار نکرده است. بر اساس اخرین گزارش که البته حسابرسی نشده است حاشیه سود 44% را داشته است. انتظار فروش 2572 میلیاردی و سودسازی 1342 میلیاردی را تا انتهای سال پیش بینی می کنیم. بنابراین: p/e F = 5 p/s F = 2.6 p/D f= 5.4 @fundmasterr 4 تیر 05
-
ثاخت شنبه صف فروشه این بی خاصیت ثاخت نمیخریم