جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vahidley2120
۱۴:۵۷:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

عیار هر خریدی جایی داره خودم به شخصه اینجا یه پله عیار حاضرم بخرم ولی اهرم خیر دوستان فقط سهام بنیادی رشد نکرده و کوچک اونم با کمک یه فرد باتجربه بورسی بخرید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار