جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۴:۲۶:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فزر بنده شخصا با نگاه به کامنت های همه عزیزان در این صفحه به راحتی سیگنال دریافت میکنم . شاید بعضی حضور. من را در صفحه فزر دوست نداشته باشند . ولی صادقانه بگویم برای من دیسلایک ها اهمیت زیادی دارد که چقدر موافق دارم و چقدر موافق . هر چه کفه ترازوی مخالفان بیشتر باشد من خوشحال تر میشم چرا که از روندی که انتخاب کردم مطمین تر میشوم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار