فزر بنده شخصا با نگاه به کامنت های همه عزیزان در این صفحه به راحتی سیگنال دریافت میکنم . شاید بعضی حضور. من را در صفحه فزر دوست نداشته باشند . ولی صادقانه بگویم برای من دیسلایک ها اهمیت زیادی دارد که چقدر موافق دارم و چقدر موافق . هر چه کفه ترازوی مخالفان بیشتر باشد من خوشحال تر میشم چرا که از روندی که انتخاب کردم مطمین تر میشوم
-
بای
شبندر اصل سود پالایشی ها به کرک اسپرت نه قیمت نفت الان که فرمول خوراک پالایشی ها جهانی شد
-
نهال شنبه مثبته بالا بدون داشتن یک برگ سهم از صندوق زعفرون امیدوارم حتی یکنفرم تونسته باشم از فروشش در روزهای اخیر جلوگیری کنم، پس شد قانون اول قبل خرید نمودار بررسی کنین طبق تکنیکال وقتی میبینین اگه رشد خوبی کرده تا اصلاحش و کم شدن معاملات حجم وارد نشین اگه بالام وارد شدین بدونین نوسان روزانه یا نهایت فرداش رد کنین بره اینجوری گیر میکنین از شنبه برگشتی قیمت به نزدیکای سقف قبلی رقم خورد زدن سقفشم منوط برشد دلار به بالا 190 که بعید فعلا حداقل تا اخر شهریور امکانش نیست باید بمرور اتفاقات و شرایط تصمیم گرفت فعلا بفکر کاهش زیانتون تو همین صندوقتون باشین جای دیگه خبری نیست
-
Mehrdad
#ثفارس تو قله خریدید.
-
.
در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…
-
تاپ های بازار مناسب ورود البته اگر راه بدن شپنا، شبندر، شراز ،شبهرن، شسپا سصوفی،سهگمت،سکرد،ستران،سمازن حسینا ،حتاید، حکشتی شپدیس ،پارسان
-
آخر خبر
‼️‼️ روبیو: تا الان هیچ پولی به ایران واریز نکردیم/ با کشورهای خلیج فارس در مورد صندوق بازسازی ایران صحبت نکردیم @break_new ! سریع، دقیق، بی حاشیه
-
فملی زیر 1890تا 1760 ورود به فملی موفق باشید
-
امیر زمانی
ثشرق ثشرق بخاطر اختلاف با استان قدس در مورد پروژه 1000 واحدی هیچ خبری درونش نیست
-
حرفه ای های بورس
تحقق نسبی پیش بینی روند قیمتی دقاضی از تاریخ 10 اردیبهشت 1403و پیش بینی امروز
-
عیار هر خریدی جایی داره خودم به شخصه اینجا یه پله عیار حاضرم بخرم ولی اهرم خیر دوستان فقط سهام بنیادی رشد نکرده و کوچک اونم با کمک یه فرد باتجربه بورسی بخرید