جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
. | akbar-96
۱۵:۰۰:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار