در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شاخص_بورس به عمد دارن جلو صعود بورس را میگیرند وفقط عدد شاخص رشد کرده اگه رشد شاخص با سهام ها برابر بود الان سهامی زیر 1000تومان وجود نداشت ملک از بعد عید دقیق 2یا سه برابر شده اما قیمت سهام ها همچنان در حاله ای از ابهام مخصوصا املاک و مستغلات دانیک و کلید و کاخ کاشانه
-
اهرم مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود.
-
محمدرضا ABC
دوستان من ولغدر رو با منفی 20 درصد نقد کردم شنبه چی بخرم که اصل پولم رو جبران بکنم؟
-
غالبر حقیقی تو صف فروش9 میلیونی نمیره،میخای این عمل توسط حقوقی تکرار نشه فقط بخرید تا چند بار که حقو قی نقره داغ شد سهم راه خودشا پیدا می کنه!
-
خودرو شنبه دیدنی خواهد بود صف خرید های گروه خودرویی و بانکی و شستا و فارس 🚀🚀🚀
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شمواد فروش عجیب در خرداد
-
محمدرضا ABC
من ولغدر (لیزینگ ایران خودرو)رو کامل فروختم و نقد کردم امیدوارم سهمها شنبه یه منفی بخورن تا بتونم دوباره فول سهم بشن
-
Gader
شبندر این فرمول خوراک تا اخر تیر اعتبار دارد
-
شپلی بله کاملا درست میفرمایید . به نظرم جناب ایران زاد بخصوص با تجربه ای که از مدیریت پتروشیمی تهران و اصفهان و شازند و… دیگه ای دارند این شرکت میتونه خیلی عالی در بین صنایع پترو نساجی ایران بدرخشه . اینجاست که تفاوت وجود یک مدیر اگاه و شجاع و توانمند در قیاس با مدیر قبلی را میشه درک کرد . شهریور استارت بزرگی برای تولید اکریلیک زده خواهد شد طبق صحبتها و مارون خریدار نهایی سهام تودلی و بلوم 42 درصدی خواهد بود . مارون بیاد یعنی اتفاقات بسیار بسیار بزرگ . خیلی مثبت هستم برای اینده این شرکت
-
⚜️بورس هدف⚜️
#صنعت سیمان - فروش صادراتی کلینکر 🔶با بررسی فروش شرکت های سیمانی در بورس کالا در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 14.46 میلیون دلار کلینکر توسط شرکت های بورسی صادر شده است. 📌بیشترین مقدار و مبلغ فروش صادراتی کلینکر مربوط به: 1- #سکارون 2- #سکرد 3- #سبهان 4- #ساروج 5- #سیلام مقدار فروش سایر شرکت های بورسی در جدول فوق اورده شده است. ⭐️@Marketview3