شبندر کاهش مجدد نفت
-
چکاپا گاهی مثلاً ممکنه مثلا من سهامدار باشم ولی 90% سهمم رو تو کف فروختم و رکب خوردم از بزرگان، یا میخواستم تو کف میانگین بزنم اما نتوانستم یا مثلا فعلا پولم گیره، چون من یک فرد ضعیف هستم و هوش مالی ندارم. در چنین مواقعی میام از سهم بد میگم که دوباره فرصت پیش بیاد برای ورود اما بازار و سهامداران اون سهم ممکنه هوشمند باشن و اجازه ندن که به هدفم برسم.
-
عدنان جعاوله
فزر سعی کنی جزی مردم عادی نباشی . اموزش های بیشتری نیاز هست که فکر میکنم برای هر شخصی که داخل بازار مالی کار می کنه نیاز باشه
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج نوشتار تحلیلی…اهرمی ها معامله برد برد دوسناریو داریم سناریو اول تفاهم به توافق منجر شود دراین سناریو سهام سهام چنان رشدی بکنید که در خاطر نیایید درسناریو کاهش ندارد سناریو دوم دراین سناریو تفاهم به توافق منجر نشود دراین سناریو ارزنیما تا پایان سال صد هشتاد هزار تومان ودلار ازاد صد ده هزار تومان دراین سناریو بورس رشد خواهد داشت بنده فردی خوشبین هستم. شما نظرات متفاوت را بخوانید و جمع بندی کنید… پالایش وبانکها تاکید داشتم. پاینده سالم باشید
-
عدنان جعاوله
فزر روح الله جان همان طور که از عدد 4400 دلار تک عدد اعلام کردم و 3970 رو برای هر انس طلا گفتم و شما فرمودید یعنی ریزش چهار صد دلاری غیر ممکنه الان هم عرض میکنم من 90 درصد تکنیکال کار میکنم کاری به اخبار ندارم . شاید ده درصد اهمیت بدهم تارگت اصلاحی اعلام شده برای انس شاید الان غیر قابل باور باشد . ولی بازار ها استاده نشر اخبار هسستن که مردم عادی رو از مسیر خارج کنند
-
عیار والا خودم اهرم و شتران داشتم فروختم شپدیس و کمی خودرو یی خریدم ولی اصلا توصیه به خرید نمیکنم از مشاوران کمک بگیرید اینجا فقط نظرات شخصی طبق تحلیل های شخصی هر فردی است
-
دالبر دوست ناشناس عزیز خیلی خوبه که خوندی ولی متوجه نشدی اما خیلی بده که فکر میکنی هوش مصنوعی یک قوای سوبژکتیو هست. هوش مصنوعی در مفاهمه متن هم مشکل دارد چه رسد به کانتکست متن یا مقولات پیچیده تری مثل گرامرِ مفاهمه ای متن! من میتونستم تک به تک استنتاج های این هوش مصنوعی رو پاسخ بدم لیکن نه به حال شما فایده ای دارد و نه در ظرفیت این مدیوم چنین گشایشی ست. فقط به یک نکته اشاره میکنم وقتی در این موضوعات از هوش مصنوعی سوال میپرسید اون بر اساس خاستگاه توسعه ای که پیدا کرده مقولات رو در کانتکست غربی یا جهانی اش میفهمه و بسبب فاصله بین اینجا و اونجا، منشا نوشته برای اهل فن مشخص میشه.
-
علی بیات
عیار بازار سرمایه محل ریسک .اما و اگر و شاید و باید کارساز نیست حدود دو هفته پیش ی کانال بورسی ک اعضا بالایی داره سهم کهربا را پله اول خرید معرفی کرد…از شروع سیگنال تاالان بالای 13 درصد منفی شده…پله دوم سوم و چهارم کجاس من نمیدونم اونس طلا و نقره همه رو شوکه کرد…از کانادا و امریکا گرفته تا اینجا صبور باشین و قوی
-
عباس ناوبران
شپلی استارت مشاهده اثار بنیادی شرکت را تا حدی در شهریور ماه خواهیم دید و به صورت خیلی جدی از مهر ماه . بر اساس صحبتهای مهندس ایران زاد. احتمالا اینکه در ابان ماه فول ظرفیت بشه با تعیین تکلیف سهام تودلی و فول ظرفیت شدن شرکت خیلی بالاست
-
salehi
#حفاری از برنامه های استراتژیک حفاری در سال 1404و1405 میتوان بموارد زیر اشاره نمود. 1.به پیشنهاد هیت مدیره جهت تامین وخرید دکل خشکی جدید با قدرت 2000hpمصوب شده است بمیزان 45میلیون دلار اوراق مرابحه منتشر شود.درحال حاضر قرارداد خرید دکلهای خشکی با یک شرکت معتبر چینی نهایی شده است. 2.وجهت خرید دکل پایه دار دریایی 400 فوت اخذ تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در دستور کار قرارگرفت.
-
𝒎𝒆𝒍𝒐𝒓𝒊𝒏
واوا چکه زنیم بلاخر یکی پیدا شد متن بگذاره