جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| traider.broker
۱۴:۱۷:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

چکاپا گاهی مثلاً ممکنه مثلا من سهامدار باشم ولی 90% سهمم رو تو کف فروختم و رکب خوردم از بزرگان، یا میخواستم تو کف میانگین بزنم اما نتوانستم یا مثلا فعلا پولم گیره، چون من یک فرد ضعیف هستم و هوش مالی ندارم. در چنین مواقعی میام از سهم بد میگم که دوباره فرصت پیش بیاد برای ورود اما بازار و سهامداران اون سهم ممکنه هوشمند باشن و اجازه ندن که به هدفم برسم.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار