جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمیدرضا شیخی | hamidrezasheykhi
۱۳:۲۷:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اروند اقای فاطمی عزیز فرمایش شما درسته نباید ایجاد ترس کرد ولی در یک روند نزولی باید اخطار خرید داد حتی برای کسانی که میخواهند میانگین کم کنند بدترین سم سهامداری که در اوج خریده ، خرید در نقاط اشتباه هست. واقعیت اینه که کسانی که از عرضه اولیه 3750 تومان خرید کردند الان بالای 60 درصد در سود هستند . کسانی هم که در سال گذشته سهم رو در قیمت های 5800 تومان تا روز بسته شدن سهم در 5100 تومان مثلاً خرید کردند الان باید بین 10 تا 20 درصد سود باشند . بنابراین به نظر من بازار الان در فاز «کشف کف» نیست، بلکه در فاز انتقال مالکیت از فروشندگان سودشناس به حقوقی های خریدار قرار دارد.

لیست اخبار