سصوفی بنظرم بیست درصد دیگه شاید بتونه رشد کنه . پی بر ای خیلی دیگه اجازه رشد بهش نمیدهد فکر کنم دیگه هفت و نیم اخراش باشه
-
فزر از نظر من با این محدودیت 10000 حداقل جلوی ریزش های شدید تو بورس تا حدودی گرفته میشه
-
فرزاد
#شپنا #شتران #شبندر این تحلیل هایی که پایین گذاشتید احیانا نفت110دلاری یا70دلاری تاثیر نداره روشون؟
-
Sorena
سمگا بیش از نیمی از سهام بازار سرمایه بیشتر از سمگا افت قیمت داشتن ، بغیر از سوگولی های بازار بقیه بیشتر از سمگا ریزش نکرده باشن کمتر نیست امیدوارم از همون موقع روی همین سمگا سرمایه گذاری کرده باشند که کمتر در ضرر باشن ما چند صباحی با سهم هستیم و بعد سود مشخص یا خدای ناکرده خوردن حدضرر کوچ میکنیم روی سهم دیگه ، نه با روان خود بازی میکنیم نه با روان بقیه در نهایت صلاح مملکت خویش خسروان دانند
-
Golden Goal🎖
#خاور در 12 ماهه 87 ریال سود محقق کرده است 39113 میلیارد ریال سود عملیاتی و 9695 میلیارد ریال سود خالص 2700 میلیارد تومان هزینه مالی دارد . 9 ماهه خوبی زد 158 ریال سود محقق کرد و 35624 میلیارد ریال سود عملیاتی و 17602 میلیارد ریال سود خالص دارد پیشرفت خوبی کرده است در 3 ماهه و 6 ماهه در سود سازی موفق نبود و 3 ماهه از بیش از 7 همت فروش 5 میلیارد تومان سود ساخت و تقریبا چیزی محقق نکرد 6 ماهه نیز 7476 میلیارد ریال سود عملیاتی و بیشتر هزینه مالی در نهایت 120 میلیارد ریال سود خالص داشت 1 ریال سود !
-
کریپتولی سیگنال ویژه
🩸 Premium Signal - BTCUSDT 🩸 📉 Position: SHORT ⏰ TimeFrame: 15M ⚡️ Leverage: 15X 💰 Margin: 3% ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 🔻 ورود: 61,746.40 🎯 هدف اول: 61,401.64 🎯 هدف دوم: 60,860.99 🎯 هدف سوم: 59,850.21 🎯 هدف چهارم: 58,941.29 🛑 حد ضرر: 62,240.03 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 📊 دلیل ورود: 🔹 ریجکت از محدوده عرضه و مقاومت 🔹 پولبک به ناحیه شکسته شده 🔹 ادامه ساختار نزولی بازار 🔹 نسبت ریسک به بازده مناسب ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 📈 مدیریت سرمایه: ✅ بعد از رسیدن به هدف اول، حد ضرر را به نقطه ورود منتقل کنید. ✅ در هدف دوم و سوم بخشی از سود ذخیره شود. ✅ هدف چهارم تارگت نهایی معامله است. 🔹 صرافی YEX: https://yex.io/en_US/register?inviteCode=WZAZALAL ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 🩸 @cryptoli_signal 🩸
-
بورس .
عیار لیدر بازار بورس خودرو هستش
-
ph
#ثفارس بدون شرح با کلی میانگین کم کردن هنوز 46 درصد زیان
-
وبملت کاش یه سهم سود محور می گرفتم
-
خاهن این سهم تا 6 ماه دیگه هم باز نخواهد شد .از این حرف ها امور سهام دقیقا همینو گفت که الان به شما گفته .این سهم اکه 6 ماه دیگه هم باز بشه جای شکر داره .من شکر میکنم .فقط مثل اکنتور نشه صلوات
-
روح اله افشار
فزر این اصلا کنصفانه و درست نیست ، ما وقتی چیزی رو نداریم ، ازش تحلیل بد بکنیم🤚 فقط باید حقیقت رو دید و حقیقت رو گفت🤚 به چه دلیلی باید اونس طلا اعداد 2850 رو ببینه ؟ 🧐 چرا باید ، طلا یه سال درجا بزنه؟ 🧐 شاید این حرفهای ما باعث بشه ، یه نفر سرمایش به مسیر اشتباهی بره 😔🚨🤚