جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sorena | hhhhadi
۱۳:۴۶:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

سمگا بیش از نیمی از سهام بازار سرمایه بیشتر از سمگا افت قیمت داشتن ، بغیر از سوگولی های بازار بقیه بیشتر از سمگا ریزش نکرده باشن کمتر نیست امیدوارم از همون موقع روی همین سمگا سرمایه گذاری کرده باشند که کمتر در ضرر باشن ما چند صباحی با سهم هستیم و بعد سود مشخص یا خدای ناکرده خوردن حدضرر کوچ میکنیم روی سهم دیگه ، نه با روان خود بازی میکنیم نه با روان بقیه در نهایت صلاح مملکت خویش خسروان دانند

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار