جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر لرستانی | arcade
۱۲:۰۴:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

غالبر بابت نوسانگیری هم این سهم اصلا نوسانگیری نداره کی تو بازار هر روز مثبت 3 میاد ریسک کنه برای 2 3 درصد وارد غالبر بشه که یهو صف فروشش میکنن روزای قبلم بیشترین حجم تو بازه منفی 2 تا 3 خورده یعنی کسیم خریده تو مثبت نتونسته بفروشه از قیمت پایانی مشخصه دیگه..

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار