وخارزم رای هر دو دادگاه بنفع وخارزم بوده . فقط مانده فروش ملک هما کیدز و صورتهای مالی نیروگاه
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
سلام و احترام خدمت دوستان «میخ پول» سبد پیشنهادی بنده با دو دیدگاه میان مدت و بلندمدت و با رعایت اولویت بندی ارایه می شود. سبد بلندمدت: 1. تاپیکو (گزینه اصلی) 2. ثجنوب (گزینه اصلی) 3. کاما (گزینه اصلی) 4. خگستر (گزینه اختیاری) سبد میان مدت: 1. خگستر 2. ثبهساز 3. خبهمن 4. سیلام 5. خمحرکه 6. کماسه (مناسب ورود نیست و صرفاً در واچ لیست قرار دارد.) لطفاً پیش از ورود به بازار، ریسک های ان را بپذیرید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید؛ چراکه سلب مسیولیت بنده همواره مطرح بوده است. فهرست فوق از دو منظر تکنیکال و فاندامنتال مورد بررسی قرار گرفته و مورد تایید بنده است. این سبد کاملاً رایگان ارایه شده و حق شرعی و اخلاقی ان بر عهده بنده است. در صورتی که شخصی بابت معرفی این سبد، وجهی دریافت کند، بنده هیچ گونه رضایت و مسیولیتی در این خصوص ندارم. ارادتمند شما میخ پول 4 تیر 1405
-
نفت ما
📍جدال بر سر صندلی هلدینگ خلیج فارس؛ مدیرعامل قانونی هلدینگ خلیج فارس چه کسی است؟ 🖌️میثم قدیری /نفت ما 🔹حواشی مدیریتی در هلدینگ خلیج فارس همچنان ادامه دارد. از یک سو حکم انتصاب حسن عباس زاده و ورود دیوان عدالت اداری به موضوع، نشانه هایی از نهایی شدن تغییرات مدیریتی را مخابره می کند و از سوی دیگر، سازمان بورس و برخی مسیولان شرکت بر لزوم طی تشریفات قانونی پیش از رسمیت یافتن این تغییرات تاکید دارند. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/report/185907 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
رضا حاجی زاده
فملی فملی شنبه این هفته نه هفته بعد13تیر میره برای مجمع افزایش سرمایه
-
عدنان جعاوله
فزر در ان زمان بیت بزگترین و اولین دارایی که بالا تر از طلا ایستاده بود . اما…
-
Ghost Traders
🏦یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. https://t.me/Ghost_traderss
-
Vahid Arshakiyan
ثقزوی سهامداران عزیز یه دونه سم هم اضافه نکنید تو افزایش سرمایه هم شرکت نکنید که بزرگترین خیانت به مالتونه من 6 ساله گیر کردم هر چی اضافه کردم بازم تو ضررم پولم شده یک پنجم
-
رضا حاجی زاده
فملی 13 تیر ماه شنبه مجمع برای افزایش سرمایه فملی
-
reza_1111
#خاور با سلام به همه عزیزان و عرض تسلیت ایام محرم، سود اعلامی 1404 که مبلغ 121 ریال میباشد، شوکه کننده است. سه سال قبل ان، خاور با تولید 17000 ماشین و با جمع قیمت فروش حدودا 42 همت، سودی معادل 790 ریال بابت هر سهم بدست اورد. حالا با تولید فقط 12000 ماشین، جمع قیمت فروش بیش از 45 همت شده. یعنی با استفاده بسیار کمتر قطعات و سرمایه، پول بسیار بیشتری بدست اورده. البته با توجه به افزایش چند باره قیمت ماشینها، این موضوع کاملا قابل پیش بینی و قابل انتظار بود. چیزی که قابل انتظار و منطقی به نظر می رسد سودی در حدود 1500 تا 1800 ریال برای هر سهم است (علارغم بهانه هایی مثل افزایش حقوق و قیمت اب و برق، چون این افزایش ها در مقابل افزایش درامد اصلا اعداد مهمی نیستند). من خود عاشق خاور و سهامدار خاور هستم و می مانم، و فقط برای مقایسه و نه تبلیغ عرض میکنم، شرکتی مثل شپدیس، با فروش کمی بالاتر از خاور، یعنی چیزی حدود 65 همت، سودی معادل 49000 ریال بابت هر سهم بدست اورده. حالا ما این عدد 121 ریال را با چه قاعده و استدلالی باید قبول کنیم، این واقعا باور نکردنی است. با چه حساب و کتابی، بابت 45.7 همت فروش 1.3 همت سود بدست اورده اند انهم با اینهمه افزایش قیمت ماشینهای تولیدی. یعنی بجای 50 تا 60 درصد سود که بخاطر افزایش قیمت ها اتفاق افتاده، اینها فقط 2.8 درصد سود ساخته اند. قیمت سهم که بصورت غیر قابل باوری به پایین کشیده شده و حال اینهم اعلام سود هر سهم. سهامداران محترم لطفا جویای ح ق وق خودتان باشید.
-
اِکو آیریا | تحلیل بازار های مالی
#فروش_ماهانه #فروش_خرداد #بهار_1405 #شرکت_های_تولیدی ⬅️در این گزارش به بررسی گزارش تولید و فروش شرکت های تولیدی در خرداد ماه میپردازیم. •️ در لیست اول مطابق انتظار شرکت هایی از گروه دارویی، غذایی، زراعت و سیمانی و چخزر مجددا شرایط بهتری داشتند. 🧾در جدول فوق ابتدا فروش ماهانه 3 ماه اول سال به تفکیک، سپس تولید ماهانه و بعد مقایسه تولید و فروش خرداد به اردیبهشت و در انتها تولید و فروش بهار 1405 و 1404 و مقایسه انها اورده شده است جهت بررسی از چند زاویه 💊 در گروه دارویی سهم های دجابر و دزاگرس این چند ماه اخیر رکورد تولید و فروش های بسیار جذابی میزنند 🍭 از گروه قند که قبلا گفته بودیم تولید و فروش منظمی ندارد، قپیرا و قزوین قابل توجه بودند اما از لحاظ دیگر پارامتر ها که قبلا گفته بودیم قپیرا از خوب های این صنعت میباشد. 🍝 از گروه غذایی: غمهرا همچنان در حال درخشش بی نظیر در همه ابعاد که علاوه بر رشد فروش، تناژ تولید هم رشد درخشانی داشته و این سهم هم قبلا ذکر شده بود جزو بهترین سهم های گروه غذایی و از سهم های عالی بازار میباشد و بعد غمینو هم شرایط بسیار عالی دارد و این ماه هم عالی عمل کرده 🔸 از گروه فلزات: فولاژ و فنوال که از بهترین های این گروه بودند این ماه و بهار هم عالی بودند و در تولید و فروش قوی ظاهر شدند. 🔹از سایر گروه ها: درخشان ترین گزارش متعلق به شمواد بود که رکورد های جدیدی میزند در فروش، همچنین زفکا از بهترین های زراعت همچنان با ثبات بود و کسرا از سهم های کوچک گروه کاشی به نظر در حال تحول جذابی هست ✅ این نکته بسیار مهم هست که فروش های ماهانه شرکت ها فقط یکی از پارامتر های ارزیابی میباشد و شرط لازم هست نه شرط کافی هم چنین در ارزیابی فروش یک شرکت علاوه بر رشد فروش ریالی باید یا رشد تناژ تولید داشته باشد یا حداقل تناژ تولید پارسال را حفظ کرده باشد. ✍🏻 رضا نعمت اللهی 🆔 @Eco_Ayria لینک کانال بله: ✅ https://ble.ir/join/HWeBFkgmKZ
-
سید حسین اکبری
تاصیکو معادن طلا وقتی خوب بودند که هم طلا هم دلار افزایشی بودند الان متاسفانه هر دو بد جور ریزش داشته اند و ریزش انس طلا و نقره ظاهراً ادامه دار باید باشد. فزر هم حال و روز خوبی ندارد رفت توی اصلاح. امیدوار بودم وضع مس خوب بشه و تاثیر+بگذاره که اومدن صندوق مسگون نقدینگی ها رو میشوند سمت خودش