وپارس راحت قبل مجمع تا 300 می ره بعد مجمع با حدود 400 باز می شه تا پایان مراحل افزایش سرمایه تا 10هزار تومن. پاشنه اشیل بانک فقط حوزه ارزه که فعالیت های ارزی رو به صفر رسونده.
-
کانال تحلیل
از شنبه، لات معاملاتی ( سقف سفارش تو هر اوردر) برای بعضی سهما عوض میشه و عیضا بعضی سهما هم لات معاملاتیشون کم میشه مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش.
-
♨️پتروشیمی در بورس کالا♨️
📡تغییر در مدیرعاملی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تکذیب می شود در پی انتشار خبری مبنی بر اعمال تغییرات در مدیرعاملی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، هرگونه تغییرات در مدیرعاملی این شرکت تکذیب می شود. روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین اعلام می کند که هر گونه تغییر در مدیرعاملی این شرکت نیازمند رعایت قوانین اداره نهادهای مالی از جمله سازمان بورس است. همچنین تاکید می شود تغییرات بدون تشکیل جلسه هیات مدیره قانونی هلدینگ، رسمیت ندارد. لازم به ذکر است، اعمال تغییرات برخلاف دستور رییس جمهور، ابلاغی از سوی رییس دفتر ایشان، غیرقابل اجراست. ♨️پتروشیمی در بورس کالا Join 🔜 @peetro
-
سمگا گوشی دستتون باشه PE شده3
-
حافرین صعود صعود از همینجا با شکسته شدن مقاومت 30 درصد سود شارپی
-
TomCat TomCat
سرود سرود از بنیادی ترین سهام های سیمانی هست
-
عدنان جعاوله
فزر ضمنا منتظر پرواز الت کوین ها باشید
-
وتوکا به شدت پتانسیل رشد داره هم ابن سهم هم جافربن و رمپا
-
عدنان جعاوله
فزر طلا تا یک سال اینده اعداد خاصی رو نخواهد دید . نهایت سقف قبلی . چرا که اگر انس بالا برود دلار کاهشی میشه و اگر دلار بالا بره انس کاهشی میشه این دو دارایی . در یک نقطه یکدیگر را قطع می کنند که یکی رنج و دیگری پرتاب می شود . و این جاست که شما باید طلا بخری . نه الان
-
حمید sh.s
بالبر شنبه رو هم اگر ببره بالا، روزهای بعد تلافیشو سر سهامدار در میاره، با منفی کردن کلا وقت تلفیه داخل این سهم موندن
-
فرهاد موثقی
#فسوژ #شاخص_بورس طرح احداث کارخانه شماره 2 منتفی شده دلیل رو کمبود سوخت و اب و برق و محدودیت در مجوزات لازم اعلام کردند ! به نظر دلیل اصلی این نیست اصل موضوع که به دلایلی نیازی به توضیح ندیدند اینه که الان حدود 40 درصد زیر ظرفیت تولید سالانه در کارخانه اصلی هستند که میتونن به جای احداث کارخانه شماره 2 و مخارج مختلف ، با هزینه کرد کمتر تولید رو در کارخانه شماره 1 حدود 60 درصد افزایش بدهند تا به ظرفیت تولید 8000 نزدیک شوند و پس از اون هم در صورت نیاز با توسعه کارخانه شماره 1 تولید رو مجدد افزایش بدهند . معادن فسوژ در منطقه برفی قرار داره و با توجه به پربرفی زمستان گذشته احتمالا از سال جاری به بعد کمبود اب ندارند و مساله برق هم با نیروگاه خورشیدی مرتفع کردند که در صورت نیاز میتونن نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی دیگه ظرفیت رو افزایش بدهند بنابراین نیاز اصلی فسوژ کسب مجوزاتی هست که برای صادرشدن شون محدودیت ایجاده شده اما با توسعه و تجهیز و افزایش تولید در کارخانه اصلی مثل این هست که بدون کسب مجوزات لازم کارخانه شماره 2 احداث شده ضمن اینکه در یک محل که نیازی به کسب مجوز لازم برای تولید نیست تنها نیازه کارخانه ای که مجوزات لازم رو داره توسعه پیدا کنه ! کسانی که در مجمع شرکت کردند میتونن روی توسعه و افزایش تولید ، هیات مدیره رو مجاب کنند که هرچه سریع تر این اتفاق بیفته چراکه بین 150 تا 200 تومان امکان افزایش سوداوری از این محل وجود داره البته نشت اطلاعاتی در گزارش هیات مدیره و توضیحات وجودد داره که افزایش حفاری و متعاقب افزایش تولید رو صحه میگذاره یا لااقل تداعی میکنه