#نوری تحلیل ابکی و غیر منطقی نوری و پتروشیمی فلان در سراشیبی سقوط است یا بازار سهام نمی شناسی یا عمدی و از روی نااگاهی داری مطلب می ذاری 1-قیمت الان سهم قیمت دی ماه 1404 است حتی کمتر 2- در جنگ اسیب ندیده و فقط توقف تولید داشته 3-بازار اینده سهم میخره و بنیاد که تولید راه اندازی شده و تولید اوره هنگام که یک میلیون تن در سال تولید داره برای اولین بار درامدزایی داره در نوری از خرداد 1405 به بهره برداری رسیده و طرح توسعه برش سنگین در روزهای اتی به بهره برداری میرسد 4- قیمت نفت کاهش یافته که موجب افزایش درامد میشود و… حالا برای مثال شپترو زیانده با EPS منفی 1766 که صف خریده ارزنده تر است یا نوری حکشتی فقط خبر امده فعالیت و درامد بهتر خواهد شد صف خرید شد نوری با نظرات و تحلیل غیر منطقی قابل تخریب نیست در جایی دیگری به تلاش خود ادامه دهید…
-
بازار سرمایه
#خمحور 65 ریال تقسیم کرد #سهگمت 22700 ریال سود تقسیم کرد #لطیف 200 ریال تقسیم کرد #واتی 150 ریال تقسیم کرد #پخش 487 ریال تقسیم کرد #وتوکا 440 ریال سود تقسیم کرد #قزوین 1200 ریال تقسیم کرد #فروی 35 ریال سود تقسیم کرد #ددام 745 ریال تقسیم کرد #دفرا 1550 ریال تقسیم کرد #دسبحا 34 ریال تقسیم کرد #زپارس 218 ریال سود تقسیم کرد #ابادا 252 ریال سود تقسیم کرد
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو https://barghnews.com/000HOZ اینم بخون اقا علی
-
اهرم شاخص 8 میلیونی هم تا پایان امسال در دسترسه اما خوب نکته اش اینجاست که بازار 70 درصد دیگه رشد کنه به این عدد میرسه سه شنبه هم ورود پول به سهام و درامدثابت داشتیم درامد ثابت هم که حکم پارکینگ پول برای ورود به سهام رو داره اگر پول به سمت بازارهای موازی بره برای بورس میتونه نگران کننده بشه با این شرایط شاخص 5 میلیونی جای نگرانی نداره و نهایت بازار در این محدوده رنج بخوره اصلاح نداره با این وضع اقتصاد کشور هم که بعیده سودبانکی بشه 40 درصد چون فشار مضاعفی بر تامین هزینه شرکت ها میاره هرچند مدیر ایرانی نشون داده هرچیزی ازش بر میاد ترس جنگ رو هم که نداریم مذاکرات هم مثبته الان به نظرم تنها نگرانی تصمیمات مدیرانی که شب میخوابن و صبح یه تصمیم برای بازار میگیرن مثل کاهش اعتبار صندوق های اهرمی این نوسانات کوتاه مدت رو نمیشه پیش بینی کرد
-
نبض نفت
⚛برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و تصویب افزایش سرمایه 97 درصدی ادامه خبر👇🏼 🛢🇮🇷 http://nabznaft.ir/fa/news/74494 ┄┅☫ همیشه با خبر، با نبض نفت☫┅┄ ⚛️ پایگاه خبری نبض نفت nabznaft.ir نبض نفت؛ 💓قلب تپنده💓 اخبار صنعت نفت
-
بکهنوج همینقدر بهت بگم سال 99 من 20 میلیارد تومان خریدم شده نزدیک 3 میلیارد بعد 7 سال حالا هر کی دوست داشت بخره
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
📊 #گزارش ورود و خروج #پول_هوشمند در هفته ای که گذشت 📅 4 تیر 1405 ◀️ بررسی تحرکات بازار، بازدهی، جریان نقدینگی، تابلو معاملات و اطلاعات بنیادی بازار نشان می دهد که بازار پس از رشد پرشتاب هفته های اخیر وارد فاز جدیدی شده است؛ فازی که در ان انتخاب سهم مهم تر از انتخاب صنعت است. ◀️ تصویر کلی این گزارش، یک غربالگری حرفه ای برای بررسی هم زمان بازدهی، ریسک، جریان نقدینگی، تابلو و متغیرهای بنیادی بازار است. ✅ تعداد کل نمادها و صندوق ها: 1100 مورد ✅ تعداد سهام و شرکت ها: 792 نماد ✅ تعداد صندوق های قابل معامله: 308 صندوق ◀️ برترین نمادها از نظر ورود پول حقیقی 5 روزه ✅ #فارس: حدود 1,148 میلیارد تومان ✅ #حکشتی: حدود 386 میلیارد تومان ✅ #سامان: حدود 361 میلیارد تومان ✅ #ذرت: حدود 310 میلیارد تومان ✅ #شسپا: حدود 306 میلیارد تومان ✅ #رمپنا: حدود 293 میلیارد تومان ✅ #تاپیکو: حدود 267 میلیارد تومان ✅ #تادیکو: حدود 146 میلیارد تومان ✅ #وفیروزه: حدود 132 میلیارد تومان ✅ #وساپا: حدود 123 میلیارد تومان 📌 نکته مهم: ورود پول صرفاً سیگنال خرید نیست؛ اما وقتی با حجم، ارزندگی و موقعیت قیمتی ترکیب شود، می تواند نشانه چرخش نقدینگی باشد. ◀️ بیشترین خروج پول حقیقی 5 روزه 🔻 #وبملت: حدود 1,796 میلیارد تومان 🔻 #فملی: حدود 1,558 میلیارد تومان 🔻 #اروند: حدود 1,284 میلیارد تومان 🔻 #سصوفی: حدود 485 میلیارد تومان 🔻 #خودرو: حدود 428 میلیارد تومان 🔻 #شبندر: حدود 424 میلیارد تومان 🔻 #شستا: حدود 416 میلیارد تومان 🔻 #وتجارت: حدود 367 میلیارد تومان ⚠️ خروج پول از نمادهای بزرگ الزاماً به معنی ضعف بنیادی نیست؛ بخشی از ان می تواند ناشی از شناسایی سود، جابه جایی پول و حمایت حقوقی باشد. ◀️ رتبه بندی صنایع از نظر ورود پول ✅ #حمل ونقل: حدود 583 میلیارد تومان ورود پول ✅ #خدمات_فنی_و_مهندسی: حدود 310 میلیارد تومان ورود پول ✅ #مخابرات: حدود 95 میلیارد تومان ورود پول ✅ #کاشی_و_سرامیک: حدود 62 میلیارد تومان ورود پول ✅ #استخراج_نفت: حدود 40 میلیارد تومان ورود پول 📌 پیام این بخش: پول هوشمند در حال حرکت از فضای صرفاً هیجانی به سمت گروه های عملیاتی و خبرمحور است. ◀️ صنایع دارای بیشترین خروج پول 🔻 #بانک ها: حدود 2,113 میلیارد تومان خروج پول 🔻 #سیمان: حدود 1,936 میلیارد تومان خروج پول 🔻 #فلزات_اساسی: حدود 1,898 میلیارد تومان خ...
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#دماوند جمال مهره کد خریدار هستن بیاد در شبکه اجتماعی تبلیغات منفی کنه در ونیرو هم سه نفر این وظیفه دارن همشون از راه به در کردم گفتم یک عددم دماوند ندارم ولی این شرکت 2800 مگاواتی ارزش فوق العاده ای داده که الان به چوب حراج گذاشته شده دقت کنید دقت کنید دقت کنید در هفته های پیش رو با مصوبات جدید دولت برق از قیمت گذاری دستوری خارج خواهد شد و مقررات جدیدی در فروش برق وبرگشت روزانه مطالبات فروش برق ایجاد خواهد شد در یک کلام برق ارزان تمام شد وبا یک شیوه جدید قیمت گذاری خواهد شد مهره جمال سوخت خداروشکر برای سهامداران با درک دماوند که فهمیدند اینها از چه صنفی هستن تبریک تبریک تبریک برای روزهای سبز پیش رو شنبه انشاالله صف خرید سنگینی خواهد داشت
-
حکشتی واس خرید حکشتی خوبه یا شبندر توضیح میدید
-
کانال رسمی اطلاع رسانی شرکت چهل بازه
🌕 توضیحی در باره تعداد سهام فلات توس (برج سلمان): 1. تعداد سهام اولیه در سال 1382: 10.000 سهم. 2. چند سال بعد، سهام بالا خرد شد و تبدیل به 40.000 سهم شد (یعنی هر سهم اولیه تبدیل به 4 سهم ثانویه شد). 3. مبلغ پرداختی توسط سهامداران اولیه (در سال 1382) بابت هر سهم 100.000 تومان بود. ➕ جمع بندی: کسی که در سال 1382 یک سهم داشته، هم اکنون دارای چهار سهم است (اگر نفروخته باشد). یعنی یک سهم اولیه به چهار سهم کوچک خرد شده. (هدف از خرد کردن سهام، اسان و امکان پذیر کردن خرید و فروش ان بوده). و در حال حاضر وقتی صحبت از سهم می شود، منظور اخرین سهم خرد شده است و دیگر سهام اولیه مطرح نیست. 📣 توجه: اگر می خواهیم بدانیم که الان چند سهم داریم، باید به برگ گواهی سهام خودمان مراجعه کنیم. (شبیه به تصویر بالا) 🟩هم اکنون شرکت «سرمایه گذاری توسعه و عمران فلات توس» دارای 40.000 سهم است🟩 @sherkat_chehelbaze
-
س. سپند
#اروند این نوع قیمت دادن ها فقط برای این هست که ی عده به طمع نوسانگیری بخرن و گرفتار بشن!!! بعضی دیگه که بالاتر خریدن خارج شن خیالتون راحت به محض جمع شدن صف فروش هم شارپ نمی ره بالا و تازه باید کف سازی کنه!