جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sara davodi | davod8888
۱۰:۳۳:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#نوری تحلیل ابکی و غیر منطقی نوری و پتروشیمی فلان در سراشیبی سقوط است یا بازار سهام نمی شناسی یا عمدی و از روی نااگاهی داری مطلب می ذاری 1-قیمت الان سهم قیمت دی ماه 1404 است حتی کمتر 2- در جنگ اسیب ندیده و فقط توقف تولید داشته 3-بازار اینده سهم میخره و بنیاد که تولید راه اندازی شده و تولید اوره هنگام که یک میلیون تن در سال تولید داره برای اولین بار درامدزایی داره در نوری از خرداد 1405 به بهره برداری رسیده و طرح توسعه برش سنگین در روزهای اتی به بهره برداری میرسد 4- قیمت نفت کاهش یافته که موجب افزایش درامد میشود و… حالا برای مثال شپترو زیانده با EPS منفی 1766 که صف خریده ارزنده تر است یا نوری حکشتی فقط خبر امده فعالیت و درامد بهتر خواهد شد صف خرید شد نوری با نظرات و تحلیل غیر منطقی قابل تخریب نیست در جایی دیگری به تلاش خود ادامه دهید…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار