جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرشید باقری | farshid_bagheri1331
۱۰:۳۳:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

بورس بعد از رونق بازار ریالی ملک و خودرو رشد داشت ولی تمام سرمایه ها سمت بورس نیامد حقوقی ها از بورس خارج بشن که نشانه ها از هفته قبل بود و از شنبه خارج میشن و وارد بازار طلا و دلار خواهد شد پس باید منتظر سود بانکی 40 درصد باشیم پول باید در بانک یا خودرو یا ملک بماند و هدف این هست

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار