نارنج اهرم الان شاخص از هیمنجا بعد پولبک به 5140 میره برای 5700 بعد یکم بازی بعد 6500 من شکی ندارم حداقل اینجاهای بازار با توجه به تارگتای شاخص که میتونه بیشترم باشه امسال بازار ساز هیچ تصمیمی برای اصلاح بیشتر نداره،در روند صعودی هم فروختن اشتباه هست همینجور که در روند نزولی تو این سالها فهمیدین که میانگین کم گردن خطاست
-
دانشگاه بورس
#ختور #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #رادیاتور_ایران •️ شرکت رادیاتور ایران در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 692 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 77 درصد افزایش داشته است. •️ «ختور» با سرمایه ثبت شده 7,350,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 5,087,096 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 5,616,156 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 240 درصد رشد داشته است.
-
YAS borss
شتران هدف اول 1600
-
عدنان جعاوله
پکویر می تونه به 970 به راحتی برسه به حد سود و زیان پایبند باشید حد زیان بسته شدن زیر 530 حد سود 970
-
میلاد عزیزی
اهرم مس جهانی منفی 7 سه شنبه انتظار صف فروش فملی را داشتیم و گفتیم باید صف فروش شود انشالله شنبه صف فروش میشود 💚💚💚💚💚💚
-
mazdaa
#نوری عرض سلام و ارادت خدمت سهامداران پتروشیمی نوری از اونجا که از سال 98 با نوری هستم و جز خیر و برکت برای زندگیم چیزی نداشته خدمتتون عرض میکنم که نوری در حال حاضر هیچ مشکلی نداره و با 80 درصد ظرفیت داره تولید میکنه. دوستی که خبر سقوط نوری و کاهش 98 درصدی تولید رو دادن ، اخه خانم محترم وقتی این امار رو میذاری حداقل امار فروش از موجودی انبار رو هم در 2 ماه تعطیلی بذار. یا بلد نیستی یا خوشت میاد اراجیف رو پخش کنی در این صفحه. یه نگاه به قیمت فروش محصولات بکن توی صورتهای مالی نوری بعد این خبرها رو کپی پیست کن اینجا. خطابم فقط به سهامدارن نوریه نه این گردشگرهای اینترنتی، عزیزان اوضاع نوری خوبه خدا رو شکر و با برداشته شدن تحریمهای صنعت پتروشیمی و همچنین تولید اوره و امونیاک هنگام اوضاعش فرای تصور بهتر هم خواهد شد. زیاد به حرفهای اراجیف نویسان بی اطلاع بها ندین
-
همیشه در سود
طلا نقره نفت سقوط خواهد کرد همه سهام های تان را بفروشید فقط سکرد بخرید
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
📊#فوری تحلیل نماد #تاصیکو در پیج منتشر شد 📢 پیج اکادمی 👇 🌐 https://instagram.com/BourseinoIR https://instagram.com/BourseinoIR?igshid=YmMyMTA2M2Y=
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
📊#فوری تحلیل نماد #تاصیکو در پیج منتشر شد 📢 پیج اکادمی کارو 👇 🌐 https://instagram.com/karoacademy365 https://instagram.com/karoacademy365?igshid=YmMyMTA2M2Y=
-
YAS borss
غالبر متاسفانه حمایت روانی 3000 رو از دست داده در گزارشاتش زیان دیده میشه که در eps سهم 185 تومان زیان درج شده ؟ سهم غذایی نباید اینقدر زیان بسازد اگر بتونه این موضوع رو شفاف سازی کنه مدیریت قول میدم رشد شارپی خواهد داشت باید دوستان اطلاعاتشون رو در مورد شرکت به اشتراک بزارن تا تصمیم به ورود یا میانگین زدن رو تحلیل کنیم 🌹🌹🌹🌹
-
شپلی سلام دوستان این هفته بازار اصلاح داره لطفا سهم های دیگه رو بفروشید وشپلی بخرید از سهم حمایت کنید… انشالله که همگی پرسود باشید😍شپلی😍