غالبر متاسفانه حمایت روانی 3000 رو از دست داده در گزارشاتش زیان دیده میشه که در eps سهم 185 تومان زیان درج شده ؟ سهم غذایی نباید اینقدر زیان بسازد اگر بتونه این موضوع رو شفاف سازی کنه مدیریت قول میدم رشد شارپی خواهد داشت باید دوستان اطلاعاتشون رو در مورد شرکت به اشتراک بزارن تا تصمیم به ورود یا میانگین زدن رو تحلیل کنیم 🌹🌹🌹🌹
-
ذوب اخه خیلی مشکوکه اخرین روز قبل از تعطیلات زیاد اینطور یکدست سبزی بورس رو شاهد باشیم، بیشتر بنظر ترفند خریدار حقیقی پیدا کردن برای هفته اینده میاد و قفل کردن انها در صف فروش تا عدد موردنظرشان
-
مشگین بورس
#خزامیا مستحق رشد تا سقف البته باید روی خط روند نزولی تثبیت کند
-
حسین م
#کهمدا خب گزارش اخرین ماه سال مالی هم اومد با این حساب سود امسال (1405) کهمدا شد تقریبا 103 تومن . مبارک ایشالا
-
ZA⛳️H⛳️RA
#های_وب در یک سهم بد مثل های وب نباید خوابید به امید جبران وگرنه علاوه بر زیان بیشتر از رشد بقیه بازار جا میمونی.بهر دلیل که تا الان رشد نکرده من بعد هم رشد نمیکنه…الان بازار و اهرمی و سهام کوچک وخیلی از سهام چند برابر شدند ولی های وب همون 30 تا 40 در نوسانه.. این های وب و من خودم سال 400 و401 پاش نشستم..اما دیدم هر بار خود میری توی سر شرکتش میزنه..اواخر سال 403 یک راه برای جابجایی و تبدیل زیان های وب به سود پیدا کردم و همین تاپیک های وب و چکاپا و شاخص گذاشتم ..در حالی که بازار در کف ترین حالت بود و ارزش معاملات روزانه بازار رسیده بود به حتی 2/5 همت من خودم های وب و تملت و فروختم و صندوق اهرمی نارنج خریدم..والله قسم هیچوقت پشیمان نشدم چون های وب در رشدها رشد نمیکرد اما در اصلاحهها جلو بود…پارسال دی 404 خوشحال بودم که جابجایی خوبی بود اما نمیدونستم اصل سود این جابجایی تازه قراره بعد جنگ و بعد بازگشایی بازار باشه..های وب از اون مقطع هیچ رشدی نداشته و لی صندوق نارنج اهرم دقیقا 400 درصد رشد کرد و تمام زیان های های وب و جبران کرد..یکی از دوستان هم تملت و ذوب و با اهرمی نارنج جابجا کرده بود و زیانش جبران شد…در یک سهم بد نباید موند به امید رشد وگرنه از رشد بقیه بازار هم جا میمونیم و میشه دو سر زیان…
-
فملی برو دنبال زندگیت
-
علی اسماعیل نیا
#جم_پیلن #شاخص_بورس پتروشیمی جم پیلن پدیده تابستان 405 بورس ایران خواهد بود…. همچنان خیلی از سهمهای زراعی دارویی و روغنی جذابن و بالاتر هم میان… پالایشیها هم با تقسیم سود خوبی که دارن جزو گزینه های جذابن در این قیمتها… اما در کنارش یه سری شرکتهای رشد نکرده و پرپتانسیل با پی بر ای فوروارد بسیار بسیار جذاب در بازار وجود دارن که یکیش همین جم پیلن هست…. این شرکت پی به ای فوروارد حدود 2/5 داره یعنی بشدت از گروهش و کل بازار عقب هست ضمن اینکه در بورس کالا در سه ماهه به علت قیمتهای بسیار بالای محصولاتش در زمان جنگ و فروش از موجودی گذشته واقعا حاشیه سود خیره کننده ای گرفته و در گزارش سه ماهه بهارش بازار رو سوپرایز خواهد کرد
-
خودرو امیدوارم امسال نمودارهایی در شاخص و سهام ببینم که دایما در حال صعود و اصلاح است و در بلندمدت روند صعودی دارد خدایا میشه یعنی به این ارزو برسیم و بورس کشورمان رونق بگیرد خسته شدیم از رشد های افسار گسیخته و ریزش های افسار گسیخته
-
OMID
#فارس باتثبیت شدن قیمت دربالای میدلاین اولین هدف احتمالی مشخص شده است
-
Wolf
#وگردش پرقدرت بسمت 175
-
بررسی مارکت های مالی
📊 گزارش #رصدبازار از تغییرات سهامداران درصدی (نام اشنا) 🔋 ورود از لیست درصدی ها ➕ #غگلپا : اقای محمد سلامت • با خرید حدود 12.7 میلیون سهم 🟢 خریدهای شاخص ✔️ #فاخر : اقای مصطفی بیاتی • خرید 26 میلیون سهم به ارزش 60 میلیارد تومان ✔️ #خکار : اقای احمد شریفی • خرید 61 میلیون سهم به ارزش 9.7 میلیارد تومان ✔️ #دزاگرس : خانم مرضیه صلاح • خرید 5 میلیون سهم به ارزش 8.2 میلیارد تومان ✔️ #شپلی : اقای جاوید اسیابان • خرید 14 میلیون سهم به ارزش 7 میلیارد تومان ✔️ #وامیر : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 8.2 میلیون سهم به ارزش 4.5 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : خانم نیایش بالا زاده • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 3.3 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : اقای حسن بالا زاده • خرید 1.6 میلیون سهم به ارزش 2.6 میلیارد تومان ✔️ #بخاور : اقای احمد احمدی • خرید 4.5 میلیون سهم به ارزش 2.5 میلیارد تومان ✔️ #فاراک : اقای فریبرز اسدیان • خرید 3.6 میلیون سهم به ارزش 2.1 میلیارد تومان ✔️ #ورازی : اقای سپهر نباتچیان • خرید 17 میلیون سهم به ارزش 1.9 میلیارد تومان ✔️ #شپلی : اقای محسن شعاعی • خرید 3.8 میلیون سهم به ارزش 1.9 میلیارد تومان ✔️ #بانکا : اقای عباس اسپید • خرید 970 هزار سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان ✔️ #قصفها : اقای حسین رستمی • خرید 8.2 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ✔️ #بموتو : خانم نسرین عطاران • خرید 3.7 میلیون سهم به ارزش 950 میلیون تومان ✔️ #الکتروماد : اقای امیر مسعود امیری • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 700 میلیون تومان ✔️ #سدور : اقای فیروز منجیلی • خرید 320 هزار سهم به ارزش 570 میلیون تومان ✔️ #سبجنو : اقای سید مهدی راستی ثانی • خرید 120 هزار سهم به ارزش 550 میلیون تومان ✔️ #غگیلا : خانم زهرا تنهایی • خرید 320 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان 🔴 فروش های شاخص ❌ #سباقر : اقای فیروز منجیلی • فروش 300 هزار سهم به ارزش 6.6 میلیارد تومان ❌ #کفرا : اقای علی سیدعلیخانی • فروش 21 میلیون سهم به ارزش 3.5 میلیارد تومان ❌ #ودی : اقای مهدی شیروانی • فروش 6.8 میلیون سهم به ارزش 3.3 میلیارد تومان ❌ #های_وب: اقای سید ایمان میری • فروش 55 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد تومان ❌ #غنوش: اقای داریوش اختیاری • فروش 766 هزار سهم به ارزش 1.5 میلیارد تومان ❌ #فجام : خانم حقیقه سرافراز • فروش 1 می...