جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
mazdaa | mazdaa
۰۹:۳۲:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#نوری عرض سلام و ارادت خدمت سهامداران پتروشیمی نوری از اونجا که از سال 98 با نوری هستم و جز خیر و برکت برای زندگیم چیزی نداشته خدمتتون عرض میکنم که نوری در حال حاضر هیچ مشکلی نداره و با 80 درصد ظرفیت داره تولید میکنه. دوستی که خبر سقوط نوری و کاهش 98 درصدی تولید رو دادن ، اخه خانم محترم وقتی این امار رو میذاری حداقل امار فروش از موجودی انبار رو هم در 2 ماه تعطیلی بذار. یا بلد نیستی یا خوشت میاد اراجیف رو پخش کنی در این صفحه. یه نگاه به قیمت فروش محصولات بکن توی صورتهای مالی نوری بعد این خبرها رو کپی پیست کن اینجا. خطابم فقط به سهامدارن نوریه نه این گردشگرهای اینترنتی، عزیزان اوضاع نوری خوبه خدا رو شکر و با برداشته شدن تحریمهای صنعت پتروشیمی و همچنین تولید اوره و امونیاک هنگام اوضاعش فرای تصور بهتر هم خواهد شد. زیاد به حرفهای اراجیف نویسان بی اطلاع بها ندین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار